5 - voorafgaand mailcontact


Deze nacht ben ik weer es wakker geworden. Nagenietend wat me gister overkomen is. Nadenkend over de aanpassingswerken in mijn blog. Vooruitlopend op feiten. En in mijn hoofd het verhaal herafspelend, poging het onder woorden te brengen.
Dat laatste is me nog het moeilijkst.

Ik begin bij het begin, is dan wel het gemakkelijkst.

Een kleine 2 weken terug heb ik een ad gezet op afspraakjes.

"sollicitatie
Jij bent een Meester, een Dom. Je weet perfect een sub (ik) op te leren, te trainen, tot een volwaardige perfecte sub. Je houdt enigszins van het klassieke, oa collars, gedragsregels, posities. Je hebt geen angst voor ietwat perversiteit, of gekke fantasieën. Kuisheidsgordel, en groei naar vaste hals en pols collar zie je haalbaar. Mail me je motivatie, ervaringen, en evt referenties
."

Spreekt voor zich denk ik. Voldoende duidelijkheid.
Voor mezelf weet ik al wat BDSM inhoudt. Al een geluk, ik weet waar ik op moet letten, ik ben kritisch, en weet dat er enkele gelijkgezinden zijn.
Natuurlijk kreeg ik reacties, die me helemaal niet bekoorden. Reacties waar ik in de aanval ging. Waar ik mijn standpunt duidelijk maakte. En waar ik tenslotte vriendelijk afhaakte. 
Enkele reacties groeiden uit tot een aangenaam mail-contact. 
Een mailcontact groeide uit tot een ontmoeting. Gisteren.

"Ik lees dat je interesse hebt om een Dominant zoals ik te ontmoeten. Heb je al training gekregen als sub? welke interesses (pijn, vernedering, opdrachten,...) heb je en wat zijn je grenzen (publieke plaatsen, pijn,...)? Geef me een antwoord op bovenstaande vragen en dan laat ik je weten als onze gedachten op één lijn liggen zodat we eens een afspraak kunnen maken om elkaar te leren kennen."

Na een vingerwijzing komen de mails niet meer volledig op mijn blog. Enkele stukken die tot de post bijdragen, neem ik wel over. 

Een Dominant zoals hij? Hm die heeft het hoogop. Was mijn eerste denken. De laatste zin sprak me vooral aan. De Dominante ondertoon, en toch de open mogelijkheden.

"Reeds meer dan een jaar, bijna 2, heb ik mogen proeven van bdsm. Diverse sessies, diverse Mr's. Toch heb ik nog geen antwoord op mijn vragen mogen vinden. Of jij dat antwoord bent? Geen idee... Foto kan volgen indien deze mail je al aanspreekt."

Ik reageer sceptisch. Wie zegt dat hij de D is die ik zoek? Ik tast nog ff af, en hou zolang de touwtjes in handen.

"BSDM is dan voor mij ook meer dan een seksueel getint spelletje dat start en eindigt in de slaapkamer. Als ik je mail lees denk ik dat we daar hetzelfde over denken. Als ik je zou aanvaarden als sub dan krijg je ook mijn andere email adres waarbij ik zal eisen dat je je ook houd aan de regels over de verhouding D/s. "

Als hij me zou aanvaarden als sub... Hm, kennelijk is het toch niet zo vanzelfsprekend... Ik stel dan wel de vraag, maar hij behoudt de vrijheid al dan niet op mijn vraag in te gaan. 

"Mijn D zal niet enkel mijn Dominant zijn, maar ook mijn maatje, mijn vertrouwenspersoon.
Niet enkel bdsm, ook gezamelijke uitstapjes wil ik aan bod zien komen.
Ik sluit evt contact met mijn kids toekomstgericht niet uit, dwz, ik stel mijn D voor als 'een' vriend!
Subtiel spel is dan mogelijk. Aangezien ik mijn sub zijn graag in het dagelijkse leven ervaar, aangezien ik vertrouwen en een band heel belangrijk vind, komen er ook persoonlijke aspecten aan bod. Bdsm zie ik nogal allesomvattend... Heel breed...
Het is dan ook mijn doel om een net niet totaal sub te worden, en heel graag in alle aspecten. Hoe onderdanig ik ben? Euhm... Eigenlijk hangt het er van af. Ik durf nogal brat zijn. Ik heb dan ook een D nodig die geenszins de touwtjes laat vieren."

Ik maak het mezelf soms moeilijk, omdat ik veel verlang. Ik kom ook niet volledig terug, ik bind niet in in mijn verlangens, wetende dat die ene D die ik zoek, ergens ter wereld rondhuppelt. 
Ik maak ook niemand iets wijs. Dat keert zich toch tegen me. Ik laat me kennen als wie ik ben. Ik geef ook duidelijk aan wie of wat ik denk dat ik nodig heb. Of toch, hoe ik mijn D nodig heb.
Eerlijkheid, openheid, zijn een groei naar respect en vertrouwen.

"Een goede Dom moet zijn slaaf ook door en door kennen. ...als je het waard bent om een blauwe collar van mij te krijgen."

Hij lijkt te weten wat en wie een goede D is. 
Het bratje in mij fluistert vanop mijn schouder: "Natuurlijk ben ik het waard om een blauwe collar te krijgen!"

"Ik denk wel dat je een goede Dom bent, af te leiden uit je mails en antwoorden."

De verkoopspraatjes heen en weer. 

"Je mails liggen binnen mijn verwachtingen en als de real life ontmoeting ook goed zit dan heb je mijn interesse gewekt."

Ik weet mezelf aan te prijzen. Ik heb zijn interesse. Wat natuurlijk wederzijds is. 

"Ik ben open en eerlijk, getuige mijn blog, dagboek,
en ik verwacht dat ook van mijn toekomstige D!!
Ik kan om met kritiek, zolang dit geen kwetsende kritiek is."

Toch voel ik enige angst. Ik heb immers al meer mooi praters in mijn mail box mogen ontvangen.

"Ik was wel verrast om na enig opzoekingswerk te moeten vaststellen dat je mijn mails die ik aan jou heb geadresseerd gewoon via je blog op het internet gooit. Ik had nochtans vanaf mijn eerste mails duidelijk gewezen op mijn expliciete vraag tot discretie. Een BDSM-levensstijl is in mijn ogen in eerste plaats ook een ongelooflijke vertrouwensband in beide richtingen. Daar heb ik echter mijn vragen bij als ik dit merk. Ik heb ook de indruk dat je wel sub wil zijn maar toch graag de touwtjes in handen wil houden. Kan je je dan wel overgeven aan iemand anders?
...zaken die ik wou bespreken bij onze ontmoeting."

Damned, ik ben in de fout gegaan. Ondoordacht. 

"Ik ken je nog niet, dus ik kan je nog niet gaan vertrouwen. Ik heb tijd nodig. Verder, ja, ik hou deels graag de touwtjes in handen. Maar eens ik me geef aan iemand, geef ik er de touwtjes in mee. Sorry, ik wou niet gaan overhaasten. Het spijt me dat ik je hier in teleurstel."

En fouten zijn er om toe te geven, recht te trekken, en uit te leren.

"Ik merk dat je blog is aangepast. goed zo.
een echte Dom die moet ook het respect van z'n sub verdienen.
Mijn BDSM kant verlangt wel al achter een goed subje om te trainen, te beheren en te koesteren (als ze het waard is natuurlijk).
Ik merk wel dat wij waarschijnlijk buiten een BDSM-band ook wel goeie maatjes kunnen worden want volgens mij zitten we toch redelijk op dezelfde golflengte.
Ik ben eerder van plan om het zondag vriendschappelijk te houden. Een licht BDSM-voorgerechtje valt evenwel nooit uit te sluiten."

Praat hij mij naar de mond? Ik blijf ietwat wantrouwig. Dit lijkt te mooi om waar te zijn. 

"Je zal meer in mijn blog gelezen hebben dan enkel de aanpassing veronderstel ik?
Ik wil vooral gekoesterd worden, geliefd worden. Iemand koesteren en liefhebben.
Of dat pure liefdesrelatie is? Geen idee, in een bdsm relatie kan dat evengoed.
Wat ik krijg wil ik geven, wat ik geef wil ik krijgen.
Lijkt dat ik veel wil he :-)
Ach, heeft men van mij geprofiteerd... mja, ik heb ook van me laten profiteren. Ik heb het mee toegelaten.
Wist ik veel wat bdsm exact inhield, als groen subje. Ervaringen hebben me geleerd...
En ms ook mijn nood om aandacht, hebben me mee verkeerde keuzes doen maken.
Leuk om te lezen dat je merkt dat we toch op dezelfde golflengte zitten. Is belangrijk.
Maar ook dat zal de tijd uitwijzen.
Op dezelfde golflengte zitten geeft geen kans op slagen.
Als brave (ahum) sub volg ik je zondag vriendschappelijk."

Ik blijf voorzichtig... Ik tracht realistisch te zijn. Ik laat me niet enkel door positieve mails overtuigen.

"Laten we dan morgen (zaterdag) afspreken zodat je je 's avonds niet moet opjagen om je mama-leven weer op te pikken. Je mag mij hierop contacteren als H (ja ik heb heel je blog gelezen), of je me hierop ook als subje doerga zal mogen contacteren zal er van afhangen hoe flink je bent :-)
Indien we overeenkomen dat je mijn subje wil en mag zijn dan krijg je mijn ander emailadres waar subje doerga haar meester op kan contacteren, H kan me altijd bereiken via dit adres."

Fijn, blijkt dat hij rekening houdt met me. 
Hij heeft effectief de ganse blog gelezen, anders haal je er mijn naam niet uit. 
Als ik zijn subje WIL en MAG zijn. Mooi, tweerichtingsverkeer... 

"Slimme man,
je hebt mijn naam gevonden :-)
Heb je serieus heel de blog gelezen? Amai... en toch wil je nog afspreken?"

Ook een subje mag complimenteren toch?

"Ik wist al dat je ziekjes was vandaag. Zie hoe je je voelt tegen morgenmiddag en sms me dan."

Lijkt dat hij heel kort op de blog volgt... Het vereert me ietwat. En opnieuw blijkt dat hij rekening houdt met me. 

We spreken af, de date gaat door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten