7 - 1e opdracht


Al direct komt Mr aan met een 1e opdracht!

sub,
je hebt er voor gekozen om mijn regels te aanvaarden, goed zo.
Wat punt 25 betreft, je Meester zal je inlichten indien hij ziek of vermoeid is. Het is dan aan de sub om punt 4 extra na te leven.

Hierbij volgt je eerste opdracht:
Ik heb gelezen over je koffer met speeltjes. Rangschik alle speeltjes die je hebt van links naar rechts volgens toenemend verlangen van de sub naar dit speeltje (dus links starten met de gewone naar rechts richting van de favoriete speeltjes). Fotografeer deze tentoonstelling en mail deze binnen de 24hr door.

Je Meester


Ik heb de opdracht begrepen, en bevestig het Hem.
Niet al mijn verlangens liggen in die koffer. 
Ik merk heel goed dat Mr S de blog gelezen heeft. Hij speelt in op mijn schrijven. Natuurlijk kan ook dit zowel negatief als positief uitdraaien. 
Ik merk ook herkenning. Opnieuw herken ik Chorda. Mijn tot nu toe beste Dom. 
Zal Mr S zich hier op baseren? Of gaat hij zijn eigen weg?

Hij kan de blog in Zijn voordeel gaan gebruiken, en het gaan uitspelen. Wat Hij al deels doet! Ten goede van mij. Hij voldoet op die manier aan mijn verwachtingen. Wat mij alleen maar een tevreden sub maakt. Wat mij Zijn tevreden sub wil maken. Wat Hem dan weer ten goede komt.

Het spel van geven en nemen.

Ook ik kan Hem via de blog gaan beïnvloeden.
Wat ik mogelijk al onbewust doe.

Intussen heb ik al mijn positieve wil getoond aan Mr.
Via google heb ik de agenda in gebruik genomen, mijn activiteiten ingegeven, en dit gedeeld met Mr. Aangezien Hij werkt, ben ik het die aanpast natuurlijk. Maar, de kids, daar komt Hij niet tussen. Of toch uitzonderlijk. Al is daar ook een mouw aan te passen. Verder heb ik ook nog mijn persoonlijke activiteiten, al dan niet buitenshuis. Daar kan ik me wel in aanpassen en af en toe schuiven. Ik heb Mr gevraagd om er rekening bij te houden. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten