7 - gedragsregels


Een dagje later dan voorzien, wat Hij mij had verwittigd. En toch sneller dan ik had verwacht, me baserend op afgelopen mailcontact, heb ik de verwachte mail met de gedragsregels gekregen.
Afgelopen nacht, mijn kattin kwam me wekken om naar buiten te gaan, dan slaap ik es goed, zag ik dat er een sms was binnen gekomen. Ervaring heeft me al geleerd mijn gsm op stilte te zetten 's nachts. Dat had ik terloops al gemeld aan Hem.

"sub, je hebt mail. Je meester." Kort en krachtig, ik herkende direct Zijn stijl van sms.
Hopeloos nieuwgierig, maar de vermoeidheid won, heb ik de sms niet meer beantwoord, daarvoor was het al te laat, en ben ik ook niet gaan kijken in mijn mailbox.

Deze ochtend reageerde ik, "Dank u wel Meester. Ik kijk van zo ik de jongste op school heb. Je sub."

In de mailbox vond ik dit:

sub doerga,
In bijlage kan je de gedragsregels vinden waarvan ik verlang dat je ze leest en volgt. Indien je meer uitleg nodig hebt dan mail je me op ***
Van zodra je je akkoord per kerende mail bevestigd spreek ik verder met je af.
Prettige avond,
Je Meester S


Gedragsregels voor de sub doerga
1. De sub moet een goede mama blijven voor haar kinderen en deze genoeg aandacht schenken. Indien een opdracht van haar Meester dit in gevaar zou kunnen brengen dan moet de sub haar Meester hierover inlichten.
2. De sub zal te allen tijde en in iedere omstandigheid de privacy van haar Meester respecteren.
3. De sub voert iedere opdracht van haar Meester onmiddellijk, gehoorzaam en met de meeste zorg uit.
4. De sub doet altijd alles binnen haar macht om het voor haar Meester zo comfortabel en aangenaam mogelijk te maken.
5. De sub zal altijd het hoogste respect tonen voor haar Meester, ze spreekt hem aan met Meester, kijkt hem met een nederige, respectvolle en aanbiddende blik aan. Indien de sub twijfelt of haar blik voldoet aan de voorgaande eisen moet ze haar blik afwenden naar beneden. Ze loopt altijd naast of achter haar Meester, nooit voor haar Meester.
6. De sub houd zich er aan om de relatie met haar Meester puur BDSM-minded te houden. Vanille-verliefdheid is uitgesloten tenzij de Meester hiervoor toestemming heeft gegeven.
7. De sub heeft slechts 1 Meester.
8. De sub kan de toestemming bekomen om een vanillerelatie aan te gaan met een ander persoon. Deze persoon moet wel op de hoogte zijn van haar bestaan als sub en kan in geen enkel geval beslissingen van de sub haar Meester tegenspreken.
9. In vorig geval moet de sub haar Meester inlichten over elke evolutie van de vanillerelatie. De sub vraagt ook toestemming aan haar Meester indien deze relatie zou leiden tot seksuele handelingen.
10. De sub heeft ten opzichte van haar Meester als enig doel Hem te behagen en te voldoen aan alle verlangens van haar Meester.
11. De verlangens van de sub zijn van geen enkel belang, ze staat ten slotte ten dienste van haar Meester. Indien ze toch ingelost worden dan zal de sub haar Meester hiervoor bedanken.
12. De sub is binnenshuis in aanwezigheid van haar Meester (eventueel vergezeld met gasten van de Meester) altijd naakt tenzij ze hiervoor andere orders ontvangen heeft van haar Meester of tenzij haar Meester op bezoek komt waarbij de sub haar kinderen aanwezig zijn.
13. De sub noemt haarzelf uw slavin of uw sletje tegenover haar Meester, ze spreekt nooit in eerste persoon.
14. De sub vraag altijd toestemming aan haar Meester om de ruimte waar haar Meester zich bevind binnen te komen of te verlaten, om naar het toilet te gaan, om klaar te komen, om van positie te veranderen,…
15. In besloten kring begroet de sub haar Meester altijd door te knielen voor haar Meester en een korte zoen op de Meester zijn kruis te plaatsen. Daarna wacht ze af totdat de Meester haar laat rechtstaan en een opdracht geeft.
16. Het is de sub verboden om haar Meester aan te raken tenzij dit door haar Meester toegestaan zou worden.
17. Het is de sub verboden om de ketting van haar Meester met opzet aan te raken.
18. Eens de sub haar collar gekregen heeft zal ze die met trots dragen, altijd en overal tenzij haar Meester hier anders over beslist.
19. De sub moet haar blog correct en volledig bijhouden over haar ontmoetingen en opdrachten van haar Meester.
20. De sub erkent dat de Meester alle macht over de sub bezit, ze erkent dat dit de beste manier is om een betere sub te worden. De sub stelt haar lichaam altijd ten dienste van haar Meester.
21. Indien de sub een regel niet naleeft dan zal de sub hiervoor nederig en in verbeten stilte haar straf aanvaarden.
22. Straffen kunnen oplopen van lichte tot zware lijfstraffen, in ernstige gevallen of indien lijfstraffen te weinig effect hebben kan de sub gestraft worden met opsluiting of met genegeerd te worden. Indien alle voorgaande niet het gewenste effect bekomen of indien er meermaals sprake is van zware overtredingen dan kan de Meester beslissen om de sub te straffen door tijdelijk te verbannen of in het ergste geval door de collar van de sub terug te nemen en haar definitief te verbannen of door te geven aan een andere Meester.
23. De zwaarte van de straf zal bepaald worden door de Meester en kan niet tegengesproken worden. De sub zal haar straf altijd aanvaarden om zo een beter sub te worden.
24. Indien de sub buitenshuis meegenomen wordt door haar Meester, dan draagt ze de kledij die voorgeschreven is door haar Meester.
25. De Meester zal toezien op de gezondheid van z’n sub. De sub zal haar Meester altijd inlichten over veranderingen omtrent haar gezondheid.
26. de sub zal geen lichaamsversieringen (piercing, tatoeage, brandmerk,…) bij zichzelf laten aanbrengen tenzij ze hiertoe opdracht krijgt van haar Meester.
27. De sub draagt in het bijzijn van haar Meester het haar altijd samengebonden in 1 staart.
28. De sub verzorgt zichzelf altijd met de grootste zorg en hygiƫne.
29. De sub zorgt ervoor dat alle lichaamsbeharing (behalve kapsel op haar hoofd) regelmatig verwijderd wordt. Enige uitzondering kan een smal streepje of driehoekje kort schaamhaar zijn.
30. Op bevel van de Meester zal de sub haar lichaam tonen aan anderen.
31. Seksuele handelingen (zowel met mannen als vrouwen) tussen de sub en andere personen zijn mogelijk op bevel van de Meester.
32. Bij het afscheid nemen van haar Meester zal de sub haar Meester altijd bedanken voor de aandacht die Hij haar geschonken heeft.
33. Indien de Meester onoplettend zou zijn waardoor een grens van de sub overschreden zou worden dan mag de sub dit aangeven met het stopwoord “stop”. De sub zal hiervoor niet gestraft worden tenzij ze haar stopwoord misbruikt zou hebben.
34. Het is de Meester toegestaan om de sub te fotograferen of te filmen. Deze opnames zijn niet bedoeld om te delen met anderen tenzij de sub deze publiceert in haar blog.
35. De Meester kan altijd regels aanpassen, toevoegen of verwijderen aan deze lijst.

Tijdens het lezen verscheen er af en toe een brede lach op mijn gezicht, me zaterdag herinnerend. Woorden als "argh, rotzakske.." flitsten door mijn hoofd. Niet in de negatieve zin van het woord, maar eerder in de speelse context.
Want ja, ik heb me zaterdag niet anders voorgedaan dan wie ik ben.
Eenmaal ik mijn onwennigheid had overwonnen, daagde ik uit. 

Na het lezen van de lijst bericht ik Mr "Gelezen. Dank U Meester, ik reageer sebiet uitgebreider per mail. Het lijkt dat de regels echt wel van toepassing op mij persoonlijk zijn he :-)"

Waarna ik Hem idd uitgebreider mail,

Dag Meester.
Dank u wel voor de regels.
Als ik mag reageren op enkele punten,
1. spreekt voor zich en heb ik al aangegeven.
5. lol, mijn blik... dit slaat op zaterdag?
6. daar hebben we het idd over gehad. Maar daar kan ik geen beloftes in maken. Gevoelens laten zich niet dwingen of forceren.
11. de gedragsregels stonden op mijn verlanglijstje, en die zijn ingelost. Dank u wel Meester :-)
16. allee... :-p
17. serieus? :-p
18. uiteraard, dat is de bedoeling!
19. Dank je wel. Wil jij vooraf de post lezen om evt bij te passen voor ik publiceer?
21. verbeten stilte? hm... geen flauw idee of dit binnen mijn macht ligt...
22. wat situeert zich onder zware overtreding?
23. met recht op stopwoord veronderstel ik?
24. indien ik dit in mijn kast heb liggen :-) bij voorkeur niet zonder bh Meester, mijn borsten zijn te zwaar en hangen wat.
29. zucht, hier reageer ik altijd op. Ik 'weiger' me dagelijks te scheren. Dan heb ik last van irritatie.
31. hier hoop ik toch enige keuze in te hebben.
je sub


Ik besef dat uit de mail geen bevestiging van mijn akkoord blijkt, en stuur nog kort na:

Meester,
je sub houdt haar akkoord nog ff in overweging,
in afwachting van je antwoord op haar reactie :-)
je sub


Intussen stroomt energie door mijn lijf en geef ik de woonkamer een poetsbeurt. Ik ben nogal een detail mens, en de kast wordt voorzien van herfst en Halloween decoratie.
Eenmaal gedaan met poetsen, neem ik me een tas koffie, en ga ik nog es mails checken voor ik me ga douchen.

Ik heb mail?! Ik schrik er toch wat van. Want ik had dit niet zo rap verwacht. Tot nu toe duurde het meestal een dag of 3 voor ik reactie kreeg tijdens de kennismakingsberichten.

sub doerga,
hieronder vind je mijn antwoorden
1. spreekt voor zich en heb ik al aangegeven.
dit staat niet toevallig op nr 1
5. lol, mijn blik... dit slaat op zaterdag?
goed zo sub
6. daar hebben we het idd over gehad. Maar daar kan ik geen beloftes in maken. Gevoelens laten zich niet dwingen of forceren.
niet zonder toestemming van de Meester, training zal hierbij kunnen helpen om de gevoelens in juiste banen te leiden
11. de gedragsregels stonden op mijn verlanglijstje, en die zijn ingelost. Dank u wel Meester :-)
goed zo sub
16. allee... :-p
kan toegestaan worden als de sub het verdient
17. serieus? :-p
ja
18. uiteraard, dat is de bedoeling!
goed zo sub
19. Dank je wel. Wil jij vooraf de post lezen om evt bij te passen voor ik publiceer?
stuur op voorhand maar door zodat ik mijn toestemming kan geven om te publiceren
21. verbeten stilte? hm... geen flauw idee of dit binnen mijn macht ligt...
zoniet zal je door training een betere sub worden
22. wat situeert zich onder zware overtreding?
herhaaldelijke overtredingen op punten 1, 2, 3, 6, 7, 8, 18, 20, 25. Overtredingen op andere punten zullen waarschijnlijk niet kunnen leiden tot verbanning maar zullen wel met een gepaste straf beantwoord worden.
23. met recht op stopwoord veronderstel ik?
zoals aangegeven in punt 33
24. indien ik dit in mijn kast heb liggen :-) bij voorkeur niet zonder bh Meester, mijn borsten zijn te zwaar en hangen wat.
je borsten dienen voor het plezier van je Meester en indien nodig als plaats om corrigerende acties op te ondernemen. Door het langdurig niet dragen van een BH zal de sub zich schuldig maken volgens punt 28 waarbij ze haar lichaam niet met de grootste zorg behandeld. Iedereen, zelfs een nietige sub, weet dat grote borsten steun nodig hebben om niet te gaan hangen.
29. zucht, hier reageer ik altijd op. Ik 'weiger' me dagelijks te scheren. Dan heb ik last van irritatie.
in punt 29 is er geen sprake van een dagelijkse scheerbeurt, wel van regelmatige ontharing. Meestal zal je op voorhand weten wanneer de Meester komt, dus dan zorg je dat je glad bent. Een betere techniek dan scheren is bvb ontharen met Veet voor intieme zones. Zeer goed resultaat en na twee of drie maal gebruiken is de huid hier helemaal aan aangepast en heb je niets van huiduitslag. Het gladde resultaat blijft ook langer dat bij het scheren. Wax blijft ook een optie.
31. hier hoop ik toch enige keuze in te hebben.
De Meester zal op voorhand peilen naar je houding hiertegenover en zal dit enkel toelaten indien de Meester er zeker van is dat de sub hierdoor een betere sub zal worden.
nog een detail:
ik heb 2 verschillende mail adressen van je gekregen,
Ik ga voor het onderste adres?
een emailadres is niet hoofdlettergevoelig. Kies je voor het onderste in de veronderstelling dat je kan kiezen voor het meervoud van Meester? dan ben je in overtreding met punt 7. De hoofdletters zijn om het de sub gemakkelijk te maken om het emailadres te lezen.
je uw sub
("uw sub" mag ook als alternatief gebruikt worden voor "uw slavin" of "uw sletje" uitbreiding op punt13)
Ik verwacht je antwoord voor middernacht.
Je Meester

Speels als ik ben, krijgt Meester antwoord,

stouterd :-)
'Mijn' Meester :-)
uw sub had zo rap geen antwoord verwacht...
Uw sub koos voor het onderste adres, omdat bovenstaande mail van daar afkomstig is. Logica dus.
Hm, ik wist niet dat email adres hoofdletterongevoelig is.
Training helpt om gevoelens in juiste banen te leiden? Daar heb ik geen flauw idee van. Het lijkt me ongeloofwaardig.
ivm zware overtredingen,
punt 1 en 2 lijkt me maar heel logisch, ga je me nooit kunnen op pakken! 7 en 8 idem. 18, 20 ook.
punt 25 staat onder zware overtreding? Tweerichtingsverkeer?
Met bh-loos bedoel ik, bv in het dagelijkse leven. Zoals bh-loos winkelen...
Meester, uw sub aanvaard deze gedragsregels. Dank U wel.
uw doerga

Ik hoef niet lang te wachten op een antwoord.

je hebt er voor gekozen om mijn regels te aanvaarden, goed zo.
Wat punt 25 betreft, je Meester zal je inlichten indien hij ziek of vermoeid is. Het is dan aan de sub om punt 4 extra na te leven.

Ik voel mijn enthousiasme toenemen. 
Herinneringen aan Chorda komen piepen. Die D/s was ook zo mooi gestart. Om kort nadien van zijn kant afgebroken te worden. Mooie herinneringen, toch zit de angst om mislukking hoog.
Ik rem mezelf af in mijn enthousiasme.
Eerst es de cruciale periode overleven. 

Maar ik ga ervoor. De onderhandelingen van de gedragsregels zijn afgerond. Voorzichtig ga ik Mr S 'mijn' Mr gaan noemen, en wacht ik op wat volgt.

Hoofdstuk under consideration is opgestart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten