30 - gladde loop



Dat het niet alle dagen even gladjes verloopt, heeft zich al meer dan eens bewezen. Zo was het gister ook. Ik verlangde weer es heftig naar mijn Meester. Maar Meester workaholic, zoals ie zichzelf noemt, had geen tijd. Ik leg me daar niet zomaar bij neer. Ik poog en blijf pogen. Zo ook gister...

"Wanneer ziet subje Meester terug?" probeerde ik dinsdag niet aan te dringen. "Deze avond niet, ik ben nog bezig om de rest van de week te plannen." reageerde Meester. "Ok. Subje hoort het dan wel. Subje verlangt om Meester te behagen." maak ik duidelijk.

Woensdag opnieuw. "Meester, ziet U vanavond mogelijkheid? Je sletje."  Geen reactie. Enkele uren later bericht ik opnieuw: "Meester, sletje verlangt naar U." Dit keer krijg ik wel reactie: "Vandaag en morgen zit mijn agenda vol. Je zal geduldig moeten zijn." Geduldig? Geduld is nog steeds niet mijn boezemvriendin. "Damned. Meester heeft toch de kids in het weekend?" Moet ik heus tot maandag op mijn tanden bijten? "Ik heb ze enkel overdag dit weekend." verduidelijkt Meester. "Ach. Dan is er ms toch mogelijkheid 's avonds?" Ik krijg weer wat hoop.

Enkele uurtjes later: "Ik heb wat aandacht nodig..." "Ik ben nu nog bezig in de fitness. Is het dringend?" vraagt Meester. "Nee niet dringend. Allee ja, 't is te zien hoe je het bekijkt." merk ik op. Ik ga heus niet toegeven dat ik Hem dringend nodig heb. Relatief dringend. "Straks dan, als ik naar huis rijd." krijg ik terug. "Ha ha. Kom je niet hierheen? Pls?" probeer ik. Geen reactie. "Als Meester zou van gedacht veranderen en naar Zijn sletje komen, wil Meester dan berichten aub? Dan zal sletje verse koffie maken :-) dochter tijdig naar bed doen en douchen." tracht ik Hem verder te verleiden. "Verwacht je nu dat ik ja chef zeg?" reageert Meester dan toch. "Ha ha ha. Uhu :-)" brat ik. "Meester, sletje vraagt enkel maar. Sletje gebiedt niet."
Zo is het nu eenmaal, ik vraag, ik vraag veel. Wetende dat ik een nee kan krijgen. Dat risico neem ik dan maar.
"Meester zegt tegen zijn sletje om geduld te hebben." sms't Meester weer. "Argh..." laat ik mijn ongenoegen blijken. Opnieuw poog ik: "Kan sletje Meester met niets overtuigen? Hoe kan sletje Meester verleiden?" "Door Meester zijn training ongestoord te laten afwerken, zodat er misschien nog tijd overblijft." Yes!! "Ge zijt een schat!" stuur ik Hem.

Meester heeft weinig tijd, maar komt toch een uurtje langs. Niet om te spelen. Zijn hoofd zit vol met Zijn werk. Hij komt omdat ik aangaf Hem nodig te hebben.
Natuurlijk tracht ik mijn gedacht te krijgen. Ik krijg Meester gedeeltelijk zo ver. Ik ga zelf spelen, mijn hand vindt haar weg naar mijn kut. Ik heb niet veel nodig om helemaal opgewonden te komen. Mijn warme vinger glijdt naar binnen. Meester kijkt toe. Om Hem helemaal gek te maken, steek ik tergend traag mijn vinger in mijn mond. Opnieuw maak ik mijn vinger nat met mijn natte kut, om opnieuw naar mijn mond te brengen. Ik zuig heftiger aan mijn vinger, nog steeds mijn ogen op Meester gericht.
Plots draait Meester mij op mijn buik. Gaat Hij me neuken? Nee, Hij doet Zijn broeksriem uit. O jee, ik ben zonder Meester Zijn toestemming in mijn kut gegaan. Ik zal van de riem krijgen...
Meester leidt mijn handen op mijn rug, en maakt ze vast met de riem. Daar lig ik. "Tracht nu maar es jezelf te verwennen." Ik wriemel en wrikkel, maar natuurlijk lukt dat niet. Meester helpt en bespeelt vakkundig mijn kut. Hij laat mij komen.
Een slecht gevoel overvalt me. Dan heb ik wel een stuk mijn zin gekregen, maar daar heeft Meester niets aan gehad. Het huilen staat me nader dan het lachen.
Ik voel me als een grillig kind die haar gedacht gekregen heeft. "Dank je wel dat je nog langs gekomen bent, maar je mag dat niet meer doen als je geen tijd hebt. Ik voel me als een kind die aan haar grilletjes kreeg toegegeven. Ik voel me egoïstisch." bericht ik Meester.
"Ik merk bij mezelf... ik ga verwachtingen koesteren. Grenzen vervagen. Ik wil meer betekenen dan enkel sub. Of jij dit kan invullen weet ik niet. 't Gaat hem niet enkel relationeel. Jouw denken aan bedrijfje sleept me mee. Damned, wat doe jij met mij?" bericht ik verder mijn ziel bloot.
"Het vergt tijd om een kind of subje op te voeden, en dat gebeurt met vallen en opstaan." antwoordt Meester.

Met een slecht gevoel ga ik slapen.
Deze ochtend, "Is Meester vannacht door Zijn werk geraakt of heeft subje Hem te lang opgehouden?" ben ik toch enigszins ongerust. Hij stelt me gerust: "Ja hoor subje. Van 1u tot 3u is altijd mijn meest creatieve moment waarop ik goed presteer. Heeft mijn subje goed geslapen in een natte zetel?" Gister heeft Meester mij laten squirten. "Subje heeft in de jongste haar bed geslapen. Subje is maar rond 2u in slaap gevallen." Ik voel me rot, "kutdag vandaag" sms ik. Meester maakt er een grapje van: "Wat is er met je kutje?" Ik vind het echter niet grappig. "Bad day. Slecht geslapen, slecht opgestaan. 'k Moet achter iedereen zijn gat lopen..." klaag ik. "Dat is goed voor de conditie." merkt Meester op. Och, ik moet me inhouden om niet uit te vliegen. "'t Zit me ff te hoog. Ik wil veel en heel veel doen, maar ik wil een minimum terug." Meester geeft me raad op mijn wel en niet willen. Op zich kleine akkefietjes, die alles samen wel es loodzwaar op me neervallen. Zoals vandaag dus.
Soms heb ik het gevoel alleen te staan. Soms lijkt het of ik lasten alleen draag.
"Ik voel me moe. Ik heb niet voldoende slaap gehad. Ik heb nog niet kunnen uitslapen." verduidelijk ik Meester. Mijn oudste dochter heeft me gewekt om 6u30 en om 7u de voorbije dagen. "En toch wou je gister nog langer opblijven?" vraagt Meester me, "Rust maar als je kan." En dat doe ik. Net voor de middag leg ik me in mijn zetel en slaap bij. Na de middag voel ik me weer fris genoeg om er tegenaan te vliegen.
"Ik had gister wat positieve aandacht nodig. Wat zorg..." erken ik Meester.
"Dank U Meester!"

Na de middag ga ik samen met mijn oudste de stad in. Ze heeft een nieuwe winterjas en schoenen nodig. We maken er een gezellig uitje van, en eten nog een ijsje. Het mooie weer laat dit perfect toe.
Ik herinner me dat Meester 'Zijn' boot er ergens ligt en sms Hem om uitleg. Ik vind de boot al gauw... Mijn oudste nog likkend aan haar ijsje, ga ik dichter bij kijken. Ze vraagt uitleg. "Dat is de boot van S." reageer ik. "Ik ga es vragen of ik mee mag..." fantaseer ik. "Och, mag ik ook mee..." is mijn oudste al direct enthousiast. Ik moet haar het antwoord schuldig blijven.

Ik ben mijn Meester dankbaar. Alhoewel dat ik Hem niet wil ambeteren met mijn ambetantigheden. Ik wil Hem daar niet bij belasten. Ik merk bij mezelf een tevreden gevoel als W/we S/samen zijn geweest. Als ik even alles kan loslaten. Ik krijg lekkere aandacht, (opnieuw lijk ik egoïstisch), ik tracht mijn best te doen om Meester te geven wat Hij verlangt.
Ik wil dan gewoon niet ondankbaar gaan doen.
Meester beantwoordt in alle opzichten aan mijn verwachtingen. Het is aan mij om dit vast te houden. Want eerlijk, het doet me goed.

Eerder deze week kwam ik een kennis tegen, die ik een heel eind niet gezien had, en via fb berichtte hij me dat ik straalde en er sexy uitzag. Het deed goed dit te horen. Dit allemaal dankzij Meester. Hij bezorgt me dat gevoel, en kennelijk uit het zich. Kennelijk valt het anderen op.

Ja, ik ben een tevreden gelukkige dankbare sub van Meester.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten