23 - c you


C. Ik heb al over hem geschreven. Weet je nog, het intense contact? Het constante heen en weer ge-sms. Tot ik afhaakte. Het werd me te veel. Het was te kort na de breuk met Bai. Ik dacht hem niet meer te horen. Ik dacht...
Ik dacht verkeerd. Geen idee wie het eerste contact terug legde. Maar intussen is er weer dagelijks contact. Behoorlijk wat minder van zijn kant. Ietsje rustiger.
Intussen is hij bijgevoegd op skype. Deels gemakshalve, deels budgetair gezien. Intussen heeft hij mij ook al een aantal keer gebeld. Het loopt soepel, gemoedelijk, open conversatie.
Ook hem heb ik het sublijstje gestuurd en een dom lijstje in ruil gekregen. Hieruit blijkt dat hij minder ervaring heeft. Maar dat is niet het belangrijkste. Ik heb ook mijn persoonlijke vragenlijstje op hem afgestuurd en daaruit komen toch wel heel wat mooie antwoorden en inzichten.
Ik heb dan toch nog maar es de vraag gesteld om te ontmoeten. Hij heeft toegezegd.
Stress slaat toe naarmate de afspraak nadert. Opnieuw neig ik af te haken. C weet me te overhalen, en ik spreek bij mij thuis af.
Had ik beter niet gedaan! Had ik maar naar mijn buikgevoel geluisterd. Had ik maar afgehaakt en niet meer aangehaakt. Ach had ik maar...
Hij heeft gedaan, en ik liet het toe. Hij heeft mij met mooie praatjes ingepalmd, en ik liep er met open ogen in! Stom!
Dit zal mij niet meer overkomen!
Omdat, ik niet meer ga thuis afspreken, en omdat ik niet meer alleen ga afspreken!
Ik heb Mr MM aangesproken, of hij mij wil 'projecten'? Hoe ik dat zie? Wel, dating of kennismaking gaat via hem en zijn slavin. Ik bouw veiligheid in. Ik laat geen gebruik meer maken van mijn kwetsbaarheden. Ik weet dat ik hen mag vertrouwen, en vragen, net omdat het een koppel is. Ik stel geen verwachtingen, zij ook niet. Thx Mr en d!

2 opmerkingen: