30 - muze in verlof


Ik heb vanalles bij te schrijven. Maar mijn muze is in verlof...
Om te beginnen, ik ben under protection, en under consideration bij Mr MM. Ik krijg er tegelijk een grote zus bij, duivelke.
Vraag me nu niet hoe ik me daar bij voel, want daar ben ik nog niet uit. Het lijkt een mallemolen in mijn hoofd. Er gebeurt te veel, en er gebeurt niets.
Te veel, ik heb een ad gezet, en daar zijn leuke reacties opgekomen. Natuurlijk zijn er ook 'andere' reacties opgekomen. Na de ad, besluit ik, na lang twijfelen, om toch under consideration bij Mr MM te gaan. Intussen lopen er enkele mail berichten. Waarvan eentje blijft hangen, maar straks meer daar over.
Mr MM en duivelke hadden gepland om vandaag bij mij langs te komen. Ik zou tegen de middag op een maaltijd voorzien, daarna zouden we gedrieën een toertje gaan wandelen, om tegen de avond af te zakken naar PDN. Waarna Mr MM me terug naar huis zou brengen, en we hier bij mij wat zouden slapen, vooraleer de kindjes thuis komen. De auto van Mr MM strooit echter roet in het eten. Iets met een kabelke... Ik heb geen verstand van auto techniek. In alle geval, het weekend is afgelast. Er gebeurt niets.

Ik heb met Bai gechat. Meningen gewisseld. Ietwat in de clinch gegaan. Hij heeft het uiteraard niet verborgen gehouden voor zijn huidige vriendin. En die heeft mij een pm gestuurd. Ik heb er bruut weg mijn mening op gegeven. Ik mag concluderen dat tussen Bai en ik geen greintje vriendschap meer is, of mogelijk komt. Zijn mening ga ik niet meer gaan vragen.

Ik focus me op wat mij gegeven wordt, op wat ik heb, op wat ik wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten