13 - woordeloos

Wat voelde ik mij weer zijn bezit gister. Wat voelde ik mij klein toen ik op mijn knieën zat en hij boven mij uit torende. Wat voelde ik mij... woordeloos.
Mijn vuur blijft branden, hevig en warm.
Het leek of ik hem de rest van de week niet meer ging zien. Na enkele dagen ambetant in mijn vel gelopen te hebben, vol verlangen naar hem, gemis om mijn kids.
De oudste is op internaat, de jongste is van woensdag ochtend na school naar papa tot ik haar donderdag avond ophaal. Het voorbije weekend was een papa weekend. Donderdag overviel mij een gevoel van gemis, ik mis mijn kids als ik ze niet bij me heb. MIJN kids!! Ze zijn mijn alles.
Ook DI, ik miste hem. Maandag was een vluggertje. Dinsdag het advertentie voorval die mij raakte. Hij die met pv zaken kampt. Gister heb ik dan toch gevraagd of ie aub wou langskomen. Donderdag ochtend stond half en half vast, maar kon niet doorgaan, donderdag avond is dan toch gelukt.
22.30u ongeveer, ik lag wat muziek te luisteren, toen hij binnenkwam. Koude handen verwarmden zich aan mijn warme lichaam. Onmiddellijk nam ik hem beet, kuste hem, gaf mij. Hij kleedde me uit. Ik kroop op zijn schoot. Dat was de eerste keer dat ik dat deed. Ik ben geen mager ding, waar ik wel enig complex over heb, en ga niet gauw op iemand zijn schoot kruipen. Hij plaatste me in een andere positie, mijn kont op zijn kruis, mijn benen over open benen. Ik zat dus met mijn volle gewicht op hem. Ik voelde zijn lichaam tegen mijn naakte lichaam. Zijn handen dwaalden, hoe kan het anders, naar de warmte van mijn kutje. Ik kwam echter niet vochtig. Na een misstap heb ik last van irritatie, weeral, ik ben een teer ding, en het prikkelde wat. De vibrator kwam er aan te pas. Stilletjes aan kwam ik nat.
De broeksriem van meneer ging uit, en kwam rond mijn hals te zitten. Dat vind ik zo lekker. Zo opwindend. Meneer ontdeed zich van zijn bovenkleding en haalde nog iets uit de speelbox. Een warm gevoel overviel mij. Hij stond daar zo sexy. Tja, ik ben bevooroordeeld! Ik smelt voor zijn guitige lach. Mijn hart slaat over als hij me bestraft.
Maar goed. Mijn kleren liggen in de zetel, en dat stoort me, ik sta recht om ze weg te leggen op stoel. Meneer komt me achterna, en weet me te bespelen, poepeklets met de riem. Weeral enkele venijnige. Ik laat me er in meeslepen en zak op de grond. Een koude tegelvloer. Maar ik voel de kou niet. Meneer geeft me zijn harde lid. Terwijl ik die verwen, tracht meneer mij te verwennen. Ik voel me zo klein. Onderdanig en bewust. Met mijn ogen tracht ik het hem te zeggen. Ik word overmand door warme tedere gevoelens.
Opnieuw verlies ik me in mijn opwinding. Op de knieën, benen open, kont omhoog, op mijn ellebogen steunend, mijn borsten rusten op de koude vloer, vindt meneer de weg om mij te laten ejaculeren.
Meneer weet van geen ophouden, maar ik heb ff rust nodig en kruip op handen en knieën van hem weg. Nu voel ik wel de kou. Meneer dwingt me in de zetel. Hij brengt zijn hardheid binnen. Mijn handen glijden over zijn rug, strelen zijn billen, duwen zijn kont mee in de ritmische beweging van zijn spel. Meneer staat letterlijk en figuurlijk heet. Zweet parelt over zijn lichaam. Ja, het heeft wel iets.
Ik vrees dat ik niet meer nuchter denk. Dingen waar ik vroeger een 'bwah'-gevoel over had, die ik 'vies' vond, winden me nu op. Ik pleit ontoerekeningsvatbaar. Wat er allemaal door mijn hoofd spookt. Niet normaal. Het jaagt me af en toe wat schrik aan. Hoe hoger ik op mijn wolk drijf, hoe dieper ik immers kan vallen. Dat voelde ik gister ook.
Na onze verhitting, koelden we af in een gesprek. Meneer vertelde over zijn ex. Hij bevestigde mij er zijn romantische ziel in. Warmte, romantiek, passie, het zit diep in hem. Maar niet voor mij. Zijn verhaal gaf mij die boodschap. Het kwetste mij.
Dat weet hij niet. Hij vertelde mij gewoon iets. Zomaar. Omdat ik het vroeg.
Mijn diepe gevoelens voor hem zullen niet beantwoord worden. Dat valt mij zwaar. Ik tracht er mee om te gaan. Ik tracht mijn koesterende hoop voor mezelf te houden. Wat niet altijd lukt. Meer dan eens komen de frustraties, onzekerheid, de kop op steken. Dan schiet ik ze af op DI. Ach, hij kan er niets aan doen. En ik zwijg. Ik zwijg omdat ik niet kwijt wil.
Ik pijnig mezelf. Dat besef ik. Hoe langer dit duurt, hoe moeilijker.
Maar ik geniet ook. Ik geniet van hem. Ik geniet er van mij te geven, zijn lust-object te zijn, zijn sletje.
Meer dan eens heb ik al geprobeerd af te haken. Maar het lukt niet.
Dit gaat diep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten