25 - kerstwensen

Gisteravond heb ik mijn kerst-brein in actie gezet, volgend tekstje is er ontsproten om naar mijn gsm-contacten rond te sturen. Ik deel het graag met jullie.
"Ik stuur je een engeltje op deze kerst avond. Het engeltje heeft een doosje. In het doosje zit een ster. Een ster waar je een wens mee mag doen. Doe je wens, en laat het sterretje zijn weg zoeken. Van zo het sterretje zijn thuis gevonden heeft zal ook je wens zijn plaatsje kennen. Dan kan de wens in vervulling gaan. Ik wens jou alvast een vreugdevolle kerst."


Vandaag mocht ik een leuk berichtje ontvangen van mijn zus.
"Op z'n eigen kweeks gezegd: We wish you ollemolle a great kerstmis-evening, with a lots of bubbels, kadootjes, en be with iedereeen you love é! Just be calm with the drinks, that you or not skijtecanard é!!!"

Een vriend joeg me de stuipen op het lijf met volgend tekstje:
"Awel, was het leuk achter mijn gat gaan klappen? Ik had nooit verwacht dat je dat aan iedereen ging doorvertellen... Vind gij dat nog normaal hoe ij mij behandeld? En dan spreek jij over vertrouwen? Amai, ik moet er mee lachen... Waarom hebt ge dan aan iedereen gaan vertellen dat de kerstman niet bestaat? Hahaha! 30sec stress voor niets :-p
Alle hup, stuur maar door naar mensen die je graag hebt en eens wilt laten flippen.
Prettige feestdagen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten