5 - sinterklaas


Voor de kindjes is sint vorig weekend al langs geweest. Dit weekend is het immers papa's weekend. Zou de sint dit weekend aan mij denken? Zou hij iets voorzien?

Als de kindjes een briefje maken, mogen ze van mij alles uitkiezen wat ze willen. Daarna sorteer ik op prijs, 10 prentjes uit, waar zij dan weer 3 dingen mogen uithalen die ze het liefst willen. Dat maakt het voor de sint gemakkelijker om het correcte cadeau te geven, en de kindjes weten dat ze iets krijgen die ze willen.
Ms kan ik ook zo een briefje maken met mijn top 3?

Laat me beginnen met warmte en vreugde,
liefde en tederheid,
passie en genegenheid.
Of de sint dit in zijn zak heeft is nog maar de vraag.
Ms kan ik beter toch enkele tastbare dingen noteren?

een flogger

een hals band met leiband


Hm, en het derde? Wat kan ik nu als 3e item vragen?
 
teddybeer

Een teddybeer, een heuse teddybeer, om de momenten dat ik hem mis, op te vangen, om mij troost te bieden als het moeilijk gaat, om blijdschap te geven als het goed gaat.

Zou de sint aan mij denken? Ben ik wel flink genoeg geweest? Mag dit zoete meisje iets verwachten?

Sinterklaas kapoentje
zet je naast mijn schoentje
een vat vol tederheid en passie
een item om te spelen
een mooie teddybeer,
maar bij voorkeur, mijn Meneer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten