3 - ik geef me



Ik wel, hij niet, ms is dit een goed moment om zelf mijn zicht te geven.
Dit lijkt mij gemakkelijker gezegd dan gedaan.

DI, ik wil heel graag je sub zijn, ik wil je als mijn Meester, mijn Dom, mijn Eigenaar.
Dit zal voor ons beiden enkele dingen inhouden.
Ik wil me aan je geven, in de wetenschap dat jij de verantwoordelijkheid over mij neemt. Dat je zorgt voor mijn geestelijk en lichamelijk welzijn. Dat je moeite doet om er dieper op in te gaan.

Ik ben ff terug gegaan in het dagboek:
U verliest mij wanneer u de kleine dingen die voor mij de wereld betekenen vergeet: de oprechtheid in de stem van een vreemdeling in de supermarkt, de vreugde van het terugvinden van iets dat verloren of vergeten is, de onbaatzuchtigheid van een kind die zijn maaltijd met een ander deelt, de geur van nieuwe boeken in de winkel, de kleine verrassing maar eerlijke notities in haar dagboek die anderen lezen, maar alleen u kan zien als u goed kijkt.
U verliest mij wanneer u niet merkt dat ik alles over u opmerkt: uw gebruik van de juiste interpunctie die mij laat groeien in plaats van neerhalen, uw in stilte een vraag stelt maar u denkt dat alles dat u mij zegt dom is, uw neuriën bij stilte, uw handschrift als u uw handtekening zet op een leeg vel papier, uw gedempte gelach wanneer u probeert beleefd te zijn, en meer en meer van wat u bent, dat u niet eens van uzelf weet, omdat ik er de aandacht aan besteedt.
U verliest mij voor elke seconde dat u mij minder het gevoel van de schoonheid die ik ben, geeft. Wanneer u mij het gevoel geeft dat ik vervangbaar ben wil ik me geliefd voelen. Wanneer u mij het gevoel geeft een vluggertje te zijn wil ik dat je blijft. Wanneer u mij een onzeker gevoel geeft wil ik weten dat ik voldoe en ik niet hoef te veranderen voor u, of voor iemand anders omdat ik ben wie ik ben, mooi, vriendelijk en goed.
U moet de reden weten waarom ik zwijg. U moet mijn zwakste punten traceren. U moet mij schrijven. U moet mij eraan herinneren dat u er bent. U moet weten hoe lang het duurt voor ik opgeef. U moet er zijn om mij vast te houden als ik het nodig heb.
U moet van mij houden omdat velen hebben geprobeerd en gefaald. Ik wil weten dat ik het verdient bemind te worden, dat ik het waard ben om van te houden.

Ik wil me aan je onderwerpen, ik onderwerp me al aan je, ik heb je mijn lichaam gegeven, mijn hart en ziel heb je zelf weten te veroveren.
Zonder discussie, zonder verwijten, wil ik een degelijke solide D/s uitbouwen. Dit kan en wil je me geven, meer ga en mag ik niet verwachten.
Geef me richtlijnen, duidelijkheden.
Ik weet dat je me volledig voor jou alleen wil, ik geef me graag, laat het richting 24/7 gaan, een constante beschikking van mijn kant. Een situatie waarin dit van het ene moment op het andere direct geïniteerd kan worden. In een dergelijke lifestyle kan een Dom van het ene moment op de andere (bv met een simpele knip van de vingers) een BDSM setting creëren waarmee de machtsoverdracht direct een feit is. Soms betekent dit ook dat de machtsoverdracht nog steeds voortduurt terwijl de Dom het spel al lang beëindigd heeft. Begin en einde van spel zijn niet altijd duidelijk gemarkeerd. Tussen de spelmomenten in zijn er echter altijd periodes waarin er sprake is van gelijkwaardige partners zonder machtsoverdracht. In de regel zal ook tijdens deze periodes de sub meer afhankelijk zijn van de Dom dan partners normaal gesproken in een niet-BDSM relatie zijn. Het belang van training voor de handhaving van een 24/7 relatie is erg groot. Het is zelfs de vraag of een 24/7 relatie op de lange duur kan blijven voortbestaan zonder training of zonder uitgebreide set van regels en afspraken. Dat laatste is eigenlijk ook een vorm van training.

En tot slot, overweeg. Overweeg of dit je al dan niet ligt. Geef weerwoord. Ipv zomaar los af te spreken, niet wetende waarheen. Laat ons duidelijke afspraken maken, zodat we beiden weten waaraan ons te houden. Laat ons leren uit de voorbije 2 maand. Ik, maar ook jij.
Geef me reactie, geef me weerwoord, geef me je mening, je inzicht. Enkel zo heeft dit meer kans op slagen, tenminste, als jij dat zelf wil.
Al bied je me enkel D/s, ik leg me er bij neer.
Ik doe een stap terug, om opnieuw vooruit te stappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten