27 - spanking


Dat het anders kan, heb ik gister opnieuw aan de lijve mogen ondervinden.
"Mr Vulcanos?" open ik het gesprek. "Damned ik wil weer in de kettingen ;)" ga ik dromen. "Idd, hij is god van het vuur en een smid... en vulcanos, vuur gaat goed met vurige rode billen, ik wil me meer toeleggen op kaarsen, en de kettingen enz dus pas vulcanus beter." legt V me uit. "Wil je weer in de kettingen?" herhaalt V. "Ik heb maar 2 van de 4 banden thuis liggen, de andere is voor herstelling weg, en om te verstevigen." vertelt hij me. Ik had er ene kapot getrokken in een roes. "Boeien he, ipv de banden." opper ik. "Maar dan kan opgelost worden met de boeien," krijg ik gelijktijdig antwoord. "maar dat zal gevaarlijk zijn...." "Omdat het meer knelt?" vraag ik. "Als je in space gaat en je gaat doorhangen zal het idd meer knellen. Ze zijn niet zo makkelijk los te trekken als velcro." "De banden bovenaan, en de enkels in de boeien?" vraag ik. "Kan idd." "Of met touw werken.." "Enkel de spreidstand is dan te kort, maar dat valt nog mee. Kan ook," antwoordt hij op mijn touw vraag, "maar ik moet in het achterhoofd houden dat het vlug los moet kunnen. Ik wil op dat punt geen risico nemen. De veiligheid is even belangrijk als het genot he." merkt hij op. "Belangrijker bijna." oordeel ik. "Idd. Daarom heb ik ook al enkele pagina's gelezen over kaarsen." geeft hij mee.
"Ik heb al wat info opgezocht om zweepjes te maken... ik weet al waar ik in de winkels op moet letten ;)" vertelt hij me. "Ik ga sowieso wat exprimenteren. Ik begin niet aan iets zonder achtergrond info, ik vind het belangrijk te weten waar je mee bezig bent. Je leert sowieso uit eigen ervaringen, maar je begint dan vanaf een basis als je al één en ander gelezen hebt. Ik zou niet mogen dromen dat er iemand denkt met zweepjes te willen werken en zo iemand recht op de nieren of longen slaat. Eigenlijk kan je de woorden dedication, discipline, gebruiken, maar safety first."
We gaan naar de zwepen, "Een zweep met metaal ipv leder :P" geeft hij aan. "Ow, ik pas... lol, metaal, dat moet mega pijnlijk zijn." veronderstel ik. "Leder enz zal het voorlopig wel doen ;)" stelt hij gerust. "Een rijzweep leent hem dan voor beide facetten, je kan soft slaan, maar als je de steel gebruikt en hard slaat brengt die wat schade aan, dus dat is ook opletten geblazen." deelt hij mij zijn kennis. "Gevaar schuilt meestal in de details zo blijkt. Ik ben toch echt wel eens benieuwd hoe het eraan toe gaat in zo'n clubs ofzo, Ik heb weinig ervaring, lees er wel over enz, maar daar ervaren mensen zien en beleven moet toch een grote verruiming zijn." deelt hij me nog. "Staat alvast op mijn verlanglijstje :)" geef ik toe. "De munch he, dat is de eerste mogelijkheid." Afhankelijk of ik opvang voor de kids heb, kan ik gaan.
"Kan en mag ik me evt bedenken ivm vanavond?" vraag ik V, nadat ik eerst nee had gezegd. "Ik heb geen plannen voor vnvnd dus je zou je mogen bedenken." geeft hij aan.

We gaan richting verwachtingen,
V geeft wel duidelijkheid en nazorg, hij laat me mezelf zijn, buiten het spel, concludeer ik. "Ik heb wel aangegeven dat ik 24/7 wel zie zitten, ik heb een leidende hand nodig, ik wil me volledig beschikbaar opstellen en geven. DI heeft dat mogelijk anders opgenomen, of vult het zo in omdat hij niet beter weet, en ik heb het al gezegd, van mij mag hij, maar dan moet hij mij duidelijkheid geven wat zijn verwachtingen betreft en wat ik mag verwachten." vertel ik. "Uiteraard, zelfs in 24/7 zijn er regels en worden er duidelijkheden gesteld van Dom naar sub en omgekeerd, zonder duidelijkheid en grensbepalingen werkt het niet." geeft V me toe. "Kijk, als sub heb ik bepaalde verwachtingen die ik ingevuld wil zien. De ene Dom kan die al beter invullen dan de andere Dom, en verdorie, ik wil die ene Dom die dat kan en wil!" merk ik op. "Dat is ook een leerproces." oordeelt V. "Natuurlijk, want het is een groei van en naar elkaar." vind ik. "Ik wil gerust iemand wat wegwijs maken, maar ik wil niet alles gaan voorkauwen, mijn veeleisendheid :) Naarmate je leest, leert, en vooral ervaart filter je dan wel." "Het is een weg die je moet bewandelen en je kan veel kanten op en ieder heeft een andere invulling en gebied waar hij aan verbonden is." vindt V.

"Ik kan gerust een sexvriendje hebben zonder meer." vervolg ik het gesprek.
We hebben het over de machtsstrijd tussen moeder en dochter. V trekt plagend partij voor mijn dochter. "Pas maar op he." ben ik brat. "Of?" laat V het open. "Pestkop." geef ik me niet. "Voor wat moet ik oppassen?" dringt hij aan. "'t is me al gelukt je handboeien om je te doen... ene toch, volgende keer zijn het er 2." rebelleer ik. "Geniet maar van dat ene moment, verder ga je niet raken." denkt V. "Ja?? Denk je??" geef ik niet op. "'k heb al gezegd, onderschat me niet." toon ik me sterker of ik ben. "I know, mij ook niet ;) lol, die passen veel beter rond jou polsen dan de mijne ;)" lacht hij. "Mooi rond je pols gesloten, onderhevig aan mij, ik de sleutel in mijn bezit... je handen achter je rug, je haar in mijn handen en ik die er even aan trek." maakt hij me gek. "Koude boeien op verwarmde billen. Zie dat ik over de paddle begin ;)" "Tot straks?" hou ik het niet meer. "Ik kan je verlangen naar rode billekes vervullen of je laten hunkeren natuurlijk." sart hij.

Hij vervult mijn verlangen.
Toen ik p haar spanking-momenten en verlangen las, kon ik me het niet inbeelden. Hoe kan je verlangen naar pijn? Intussen weet ik wel beter. Dit is zo lekker.
V heeft mij rode billen gegeven met behulp van de paddle, de rijzweep, de strokenzweep, zijn handen. Er zaten weer enkele venijnige tikken tussen. Hij hing me in de handboeien. Op mijn manier, door mijn brat-momenten, vroeg ik erom. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Penetratie hoeft hier niet perse bij te komen. Dit keer was V wel geleerd. Dit keer hoefde hij niet op zijn honger te blijven.
Ik voelde enkele zwakke momentjes, maar trachtte me er boven te zetten. Me verzettend, wakker blijvend, gingen we door. Stopwoordjes waren niet nodig. Omdat ik niet wou toegeven, omdat ik wou ondergaan. Omdat V het zag.
Ik bleef het niet volhouden uiteraard, en belandde in mijn roes. Een lekkere roes. Ff weg. V zag mijn zwakke momenten, en zag me in roes gaan. Strelend en sussend was hij er, ik genoot. Ik genoot van het gelukzalige gevoel dat over me hing, de zorg, de aandacht. Ik kon blijven genieten. Ik kwam op de grens van roes en wakker. Heel graag liet ik me terugglijden in mijn roes. Maar dat kon ik niet maken tegenover V.
Thx V, voor de rode billen. Hier had ik niet enkel naar verlangd, ik had er ook nood aan. Thx om dit te vervullen. Dit is wat BDSM, sub zijn voor mij inhoudt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten