19 - gemaild

Dag Meneer,

Aangezien ik bevestigd heb gekregen dat je geen relatie wil, waar ik me bij neerleg,
aangezien je weet van mijn gevoelens, waar jij je bij neerlegt?
aangezien ik hoop dat we de D/s draad deftig kunnen opnemen,
heb ik enkele vraagjes...

Meneer, neem je me officieel tot je sub? Ik beloof je mijn best te doen je te dienen. Ik beloof je mijn brat-karaktertje onder controle trachten te houden. Ik beloof gehoorzaamheid aan je.
Indien ja, heb ik nog enkele vragen, indien nee, niet.

Meneer, in hoeverre houd ik rekening met je wat betreft mijn dag-avond invulling? Verwacht je absolute beschikbaarheid? Ik wil dit weten om mij te kunnen aanpassen.
In hoeverre mag ik contact met andere D's?
Wil je controle (volledige controle), geef ik het je graag.

En ms het belangrijkste,
ik wil niet steeds sms'en met de vraag of je tijd hebt, of passeert.
Van mij mag je dagelijks langskomen, heel graag zelfs, maar hou me wel op de hoogte, zodat ook ik me kan aanpassen. De mogelijkheid zit er in dat vanaf januari een andere regeling voor de kids van toepassing zal zijn, wat betekent dat ik tijdens de week ook af en toe kinderloos ben. Wat ook betekent dat ik af en toe 's avonds op stap kan, oa workshop (pv), cinema...

Mag ik een antwoordje verwachten van je?

je sub
h


Dit heb ik enkele dagen geleden gemaild. Antwoord is uitgebleven. Antwoord hoeft niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten