24 - kerst

Kerst, een magische periode, een periode vol warmte, vreugde, liefde.
Kerst, het gezellige samenzijn met het gezin, de familie.
Kerst, een kerstgevoel, die je zelf maakt.
De kerstboom in huis, vol warme rode kleuren, kaarsjes overal in huis. Familiefilms, die we graag samen in de zetel bekijken, onder de warme deken.
Kerst, een periode van vergeven, genieten, vriendschap.
Vanavond breng ik door met mijn kindjes en papa van de kindjes. We gaan voor gezelligheid en warmte, lekker eten, niets speciaal.
Op de menu, chips en kaasjes als aperitiefje, groentesoep met lettertjes, een gourmetje, waar ik extra hamburgertjes voor de kindjes voorzie, warm afgebakken broodjes, koude pastasalade, en diverse groentjes. Daarna heb ik nog kerstijs voorzien, koffie, taart en koekjes.
Speciaal? Nee! Lekker? Ik hoop het! Gezellig? Absoluut!!

Mij rest niets anders dan jullie allemaal warme vreugdevolle kerstdagen te wensen, vol liefde en geluk!!
h

2 opmerkingen: