24 - antwoord


DI heeft me gister nog een antwoord gegeven op mijn mail.

Ik snap je helemaal niet: je emailt me enkele dagen geleden onderstand bericht.
Ok, ik ging je erop antwoorden na onze laatste ontmoeting. Ik heb dat niet gedaan omdat je wel weet wat er allemaal gebeurd is.
Daarna sms je me op 22/12: ik kap ermee
Verder: Ik hou ermee op. 't is genoeg geweest
Nog verder: het is finaal gedaan
Daarna twee maal laffe smeerlap
Nog een ik kap ermee, dan verdomde rotzak, je hebt gebruik gemaakt van mijn zwaktes
Moet ik verder gaan?
Dat is geen normale reactie meer
Ik laat het niet verder escaleren dan dit, want anders loopt het misschien nog uit de hand.


Waarom nu? Ik heb hem de vraag gesteld en mijn mening gegeven.

??
DI, wat zit jij mij nu nog te mailen?
Ja ik heb onderstaand bericht gemaild, klopt volledig.
Zondag heb je me achtergelaten in drop, zonder aandacht te besteden aan de o zo nodige nazorg.
Dat is voor mij de finale druppel die de emmer deed overlopen. Het was immers niet de eerste keer dat je me in space zonder nazorg achterliet.
Intussen heb ik ervaren dat het anders kan, wat het is om nazorg op een space te krijgen. Intussen heb ik de paddle mogen ontvangen, en de flogger.
Ik geloof er niet veel van dat je me ging beantwoorden. Je hebt altijd wel excuses om je er uit te redden.
Wetende dat ik je nooit voor mij alleen ga hebben, wantrouw ik je wat dat betreft.
Ik heb geduld gehad, ik heb je verdedigd, ik heb je steeds het voordeel van de twijfel gegeven. Maar ook dat heeft zijn grenzen.
Verdomme DI, je hebt me gekwetst, jij deed mij onstabiel voelen. Natuurlijk begrijp jij mij niet, ik reageerde op jou.
Je hebt idd gebruik gemaakt van mijn zwaktes, ik liet het je deels toe.
Als jij dit als niet normale reactie ziet, tot daar aan toe.
Ik vind het laag dat je me verwijten maakt.
Zoals ik net aangaf, ik reageerde op jou, jij gaf me onzekerheid, onduidelijkheid, waar ik onstabiel op reageerde.
Spijtig, echt waar, ik vind het heel spijtig dat het zo gelopen is.
Ik heb genoten, ik ben verliefd geworden, ik heb verlangd,
ik wou ver en heel ver gaan,
enkel heb ik het gevoel dat jij me niet au serieux nam.
DI, ik ga geen ruzie maken,
ik ga niet verwijten,
ik stel je geen vragen meer, je geeft er immers geen antwoord op.
Ik blijf mij mijn doel voor ogen houden, en streef er keihard voor dit te bereiken,
ergens loopt die ene persoon rond die zich wel openstelt voor een relatie,
die mij wel wil en kan bieden wat ik zo graag wil.
h

Geen opmerkingen:

Een reactie posten