22 - gedanst

Gister, zaterdag, ben ik tot de middag in bed blijven liggen. Heerlijk genieten van een kinderloos weekend. Tegen de avond nam ik een warme douche, kleedde me wat op, en vertrok. Regenbuien, koude wind... Ik trotseerde het, stappend richting bushalte. Om 19u had ik afgesproken met T aan het station.
Aan het station gekomen was het ff zoeken naar de juiste auto. Er stonden er 5. Heen en weer sms'en leidde me naar die ene auto die ik moest hebben. Warm en droog reden we, parking zoekend, om op de dijk een dringelegenheid te zoeken. Ik was ondanks alles, behoorlijk ontspannen, en genoot volop. Gewoon, iets gaan drinken, los babbelen, grapjes makend, wat flirten. Pratend over ervaringen, meningen, vragen stellend, antwoorden gevend, raakte ons drankje op. Een stapje verder dan maar. Ik had eerlijk gezegd niet veel zin een ganse avond drinkend door te brengen. Maar, waar ga je heen dan? Uitgaan zit al lang niet meer in me.
De Schuure in Meetkerke. Een rendez-vous-kot. Er wordt alle genres muziek gedraaid, en je wordt niet echt raar bekeken daar. Daarheen dus. Ik zat vol ondeugd. T kon het wel smaken. We zochten een plaatsje in de zetels. Na enige tijd vleide ik me gemakkelijk neer. Voeten op de bank, wat dichter tegen T aan. Gezellig. Tussendoor enkele slowtjes gedanst. Ik liet mij helemaal gaan. Ondanks dat ik geen aantrekkelijk lichaam heb, weet ik wel hoe te flirten, hoe mijn lichaam te gebruiken, en hoe te verleiden. T mocht dit ondervinden.
We hebben gedanst, gekust, geflirt. Ik genoot. Ik liet me meeslepen in mijn gevoel. Kleine dingetjes lieten me helemaal warm worden. Een vinger die net naast mijn beha-bandje streelde. Een hand die mijn pols stevig vast hield toen ik aanstalten maakte voor kattekwaad. Een hand die mijn haren vastgreep. En dat allemaal in een openbare gelegenheid. Het wondt me op.
Ik vroeg om te gaan. "Waarheen?" vroeg T. "Waarheen je me brengt." gaf ik hem de bal.
We zijn vertrokken, richting huis. Zijn huis.
Daar aangekomen deed ik mijn laarzen af, handtas op de zetel, en zijn we samen naar zijn kamer gegaan.
Warm kusten we elkaar. Streelden we elkaar. Hij kleedde me uit en vleide me op bed. Ik kreeg pols- en enkelbanden aan. Om te voorkomen dat ik die weer afdeed, sloeg hij me in de boeien. Intussen maakte hij zijn kettingen los, om mij eraan te hangen. Tegen de muur, armen gespreid, benen gespreid. Ik voelde...
T streelde me, kuste me, deed lief, warmde me op met de paddle, de flogger. Dit was zo lang geleden dat ik dit mocht ervaren. Ik onderging en genoot met volle teugen. Ik gaf me, en voelde me gaan. De bibber in mijn benen. Ik liet me gaan. En belandde in een roes.
Ik was al ff weg, toen ik iets anders over mij heen voelde. Ik voelde me emotioneel worden. Heel gek. Kennelijk heb ik mijn ene pols losgetrokken van de ketting. T maakte me los, ik deed alle moeite om op mijn benen te blijven staan. Moeizaam kon ik me omdraaien om in T zijn armen te gaan. Toen ging ik door mijn benen, ik kon niet meer rechtstaan.
T begeleidde me naar het bed, en kwam naast me liggen. Hij streelde me, suste me, vertelde me dat ik het goed gedaan had. Heel langzaam kwam ik weer bij mijn positieven.
We hebben elkaar nog wat verwend. Om dan rond 4u deze ochtend samen in slaap te vallen. Enkele uren later wist T me weer wakker te maken. Elkaar wat sensueel verwennen. Tot zijn knie spelbreker was. Onuitgeslapen flokte ik me nog een uurtje neer. Om dan rond 8u een wekker te horen, T die me wakker streelde, en een klein uurtje later voelde ik me toch ietsje wakkerder om op te staan.

2 opmerkingen: