19 - vliegen


Ik vlieg van hot naar her.
Mijn prive leventje is gevuld met afspraken hier, verplichtingen daar.
Tussenin is er quality time die ik moet voorzien,
en ook het bdsm leventje gaat weer een versnellingske hoger.

Ik geniet er van,
ik geniet van de positieve aandacht,
ik geniet van het gebeuren.

Het uit zich in mijn doen,
in mijn manier van kleden,
mijn manier van zijn.

Vrolijk en goedgezind dartel ik in de warme lente-dagen,
dolblij, het goede gevoel vasthoudend, koesterend,
uitkijkend naar de volgende
date, stap, what-ever.

Op een oproepje 'op zoek' naar mijn toekomstige Dom, heb ik leuke reacties mogen ontvangen.
Eentje neigt naar afspreken, en heeft mijn voorkeur.
Ik heb gewikt en gewogen, tijd genomen,
want tracht maar es op mailcontact te oordelen.

Vrijdag zindert nog steeds na.
Gister stond ik in de frituur, onbewust mijn billen te wrijven. De uitbater merkte het op.
Ik kwam met een excuus, pijn van het stappen. Een halve waarheid.
Hij moest es weten...
Nu, mijn lichaam liet zich wel voelen, de ganse middag hadden de kindjes en ik in het park doorgebracht, mijn voeten voelden pijnlijk aan.

Vol verlangen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten