dank


4/11/2013 - dank

Al is het nog maar virtuele vriendschap, ik kan op enkelen rekenen. Ze zijn er voor me. Dat doet deugd. Een dankwoordje is hier dan wel op zijn plaats he.
Dank je, om de bezorgdheid, de steun, de 'nog' virtuele vriendschap.

G, thx, je hebt me al heel veel toevertrouwd. Je snapt exact wat ik ervaar en voel. Toen mijn kleinste in het ziekenhuis was, heb je me bemoedigend gemaild. Nu ik met gekwetste gevoelens kamp, ben je er ook om mij moed in te praten. Met jouw heb ik sinds een week of 2 contact dacht ik. Heel vlug is er een band ontstaan. 2 subjes die elkaar hun verhaal vertellen, zowel bdsm getint als pv.

M, hehe, jouw heb ik zelf al wat kwaad gekregen. En toch, toch kan ik ook aan jouw mijn verhaal kwijt. Ondanks dat je mijn twijfel aanvoelde, ondanks dat ik mijn eigen weg ging, je raad en woord naast me legde, ook bij jouw mocht ik opnieuw aankloppen. Idem gisteren, je was er voor me! Dank je wel. x
Exact 17 dagen terug, heb je me ook gemaild. Een mooie mail, vol lessen en wijsheden. Ook hier deels ervaringen wisselend, gevoelens delend.

MF 'Je bent echt wel verliefd op hem.' reageerde je. 'Afkicken.' noem je het. Tja... thx dat je er bent! Ondanks je eigen zorgen... x
12 mei. Dat is al enkele maanden he. De ene keer is er al wat meer gesprek dan de andere keer.

P, last in het rijtje but not least! Wat schrok ik, wat was ik verwonderd toen mijn gsm plots rinkelde en je naam op het schermpje kwam!
Wij chatten reeds een week of twee. Van jou heb ik steeds respect gevoeld naar mij toe. Net als van bovengenoemde personen trouwens. Je oordeelde niet wat betreft mijn moeizame tocht met hem. Je steunde me hierin. Je gaf me jouw visie op het bdsm. Jouw visie dat ook mijn visie is.
We hadden afgesproken op een munch. Je voelde mijn twijfel. Je voelde mijn onzekerheid wat betreft hem aan. Je gaf mij de tijd om dat eerst uit te klaren.
Dank je wel x

Van mijn kant mogen deze virtuele vriendschappen wel es rl worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten