voorkomen

Donderdag heb ik met hem afgesproken. Mijn lekkere vent. Tja, ik weet niet hoe anders omschrijven. Ik blijf mij aangetrokken voelen door hem. Hij blijft in mijn hoofd spoken.
Vrijdag heb ik met S afgesproken. Waarom? Met het idee dat hij mij kan bieden wat hij mij niet kan bieden.
Ik wil een zekerheid, een relatie opbouwen. Bij hem lukt da nie bepaald. De momenten samen zijn heerlijk, maar daarna komt de discussie, kwetsende verwijten heen en weer.

En toch, toch lukt het me niet hem los te laten. Hij laat mij ook niet los.
Een aantrekking... van lust en sex. Gevoel van mijn kant. Niet van zijn kant.
Daarom had ik met S afgesproken.
Echter, het gras is niet groener aan de andere kant, en zolang ik met hem in mijn kop zit, kan ik niet aan iets nieuws beginnen.
Ja, ik ben te ver gegaan met S. Daarmee hem kwaad gemaakt.

En nu voel ik mij een en al verwarring.
Vandaag ben ik dus al zo goed als gans de dag met hem in discussie, via sms en skype. Zielig!! Dit is iets dat real moet uitgesproken worden. Hij wil niet. Ik weet dat ik ga verdringen, en dan ga ik me niet alles meer herinneren en of willen/kunnen vertellen.
Ik voel me er niet goed bij. Naar beide mannen heb ik verkeerd gehandeld, en vooral mezelf bedrogen.

Wat ik er mee ga doen? Kappen met alles!! Stoppen met vragen en smeken. Fetlife, out. Skype: out. Ms nog het dagboek. Alhoewel...veel zin heeft het ook niet meer.

Mijn sub-gevoelens,... ik berg ze op. Ik voel me 'alleen', gekwetst, misgaan, anderen kwetsen...
Dit is niet wat ik verwacht had, dit is niet wat ik wil,...
Het is niet de eerste keer dat dit mij overkomen is, en het zal niet de laatste keer zijn, tenzij ik zelf voorkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten