ontluikende lente

maandag 7 april 2014

Het lijkt of de lente is helemaal ontloken. Dit zowel buiten, in de vrije natuur, als bij mij.
De subbige popjes willen uit hun cocon bevrijd worden, hun vleugels uitslaan, en fladderen in de zwoele wind.
Zo ook borrelt het bij mij diep vanbinnen weer helemaal op.
Vooral als er dan nog enige stimulans is, als die kriebeltjes meer en meer aangemoedigd worden, is het hek helemaal van de dam.

Ik droom...
Ik fantaseer...
Ik onderneem...

Mijn lichaam is alvast vrij, en kan gaan en staan waar het wil. Mijn gevoelens zijn mijn bezit, en zitten ver en diep achter stevig slot en grendel. Die geef ik niet meer zo rap vrij. Het is veel te pijnlijk als er mee gespeeld wordt.

Crazy me...

Mijn verlangen om kinky, mijn verlangen om bondage, tracht ik enigszins te vervullen.

Ik hoop vooral rust te vinden in het bondage. De koestering van het touw, strak om mijn lichaam. Beperkt worden in bewegingsvrijheid. Overgeleverd zijn. Ondergaan. Verstand op nul.

Het kan raar klinken, maar het geeft mij zoveel voldoening. Het geeft mij een innerlijke rust om er weer helemaal tegenaan te kunnen gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten