het vervolg

vrijdag 28 maart 2014

Na heel wat negatieve commentaren en positieve feedback, na heel wat nadenken, mijn kop breken, hersenspinsels, na wikken en overwegen, na heel wat overspoelende vragen als "Waar is je blog?" is hij er dan toch terug, mijn blog.
Maar...
aangepast.
Ja, ik schoon de blog op, er worden geen namen meer genoemd, zodat niemand zich meer hoeft aangesproken te voelen.

Het BDSM is en blijft een belangrijk gebeuren in mijn leven, het blijft voor mij een rode leidraad die doorheen mijn dagdagelijkse leventje hoort te lopen.
Ik blijf dromen en fantaseren van die ene, die ene die mij het totaalpakket kan en wil bieden, ik blijf hopen om die vlindertjes te voelen in mijn buik voor de persoon, die tegelijkertijd de flogger over mijn billen aait, en afdrukken van zijn handen op mijn lijf achterlaat.
Ik weet dat die ene persoon er is, hoe wat waar??
Geen idee, maar ik koester,
ik koester geduld, ik wacht af,
en intussen...
leer ik mezelf kennen, zet ik alles op een rijtje,
en geniet ik van elke dag!

Dit is dus geen nieuwe blog,
zie het als een vervolg op "dagboek van een onderdanige".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten