als het kriebelt...

woensdag 2 april 2014

...moet je sporten.

Het is fijn om te weten waar en bij wie ik terecht kan.
Zonder verplichtingen,
zonder verwachtingen,
zonder moeten,
gewoon ff sms'en,
en afspreken.
Gelukkig heerst er een zekere rust in mijn lijf. De onrust is niet meer zo frequent.
De gevoelens kabbelen rustig in de rivier. Af en toe is er een miniscuul obstakeltje, maar de drijfkracht is sterk genoeg om hier overheen te walsen.
De rust die ik voel, zorgt er ook voor dat ik op een rustige, afwachtende manier contacten kan maken. De druk is er af, die ik mezelf oplegde.

De contacten die er zijn, worden opgebouwd tot vriendschap. Niet meer, niet minder.
Geen verplichtingen, geen verwachtingen.
Geen moeten,
gewoon afspreken,
samen leuke dingen doen, niets bdsm getint.
Maar ook geen bdsm uit de weg gaand.

Het gaat goed,
ik voel me goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten