Hungry mind

dinsdag 8 april 2014

Ik snakte al enige dagen om bondage.
Ik gaf het al enige tijd aan.
Gister heb ik dan toch mijn bondage gekregen.
Als een kind die een lolly krijgt, werd ik tevreden gesteld.
Het creatieve brein van Meester voedde mijn verlangen.
Mij vasthangen aan het plafond lukt niet, dus gooide Meester het over een andere boeg, over de deur dus. Touw rond mijn hals, die niet los zat, maar ook niet overspannen. Ik voelde onmiddellijk de rust als een deken op mijn lichaam vallen. Touw rond mijn polsen. Ik herinnerde en herkende de manier van doen. C had dit ook nog gedaan.

Meester speelde met touw en mij.
Rechtstaand, handen omhoog gebonden, op de knieĆ«n, handen achter mijn hoofd gebonden.
Intussen op elke tepel een wasspeld, en ook dit kwam onder spanning te staan. Dit is genieten!!
Het zweverig gevoel kwam om het hoekje piepen, en wou me overvallen. Ik liet het ff toe, maar liet me niet volledig gaan.
Na de behandeling van mijn borsten, kreeg ook mijn kutje een lekkere behandeling.
Beide lippen werden vastgespeld, om zo open te trekken en mijn clit helemaal bloot te leggen.

Mijn honger naar touw werd gestild,
mijn honger naar touw is gestild.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten