Relatie? Wat is dat?

donderdag 3 april 2014

Gister is mij letterlijk gezegd dat ik nooit een relatie ga hebben.
Ik schrok niet van die uitspraak, integendeel,
ik zag het als een bevestiging.
Ik ben niet gemaakt voor relatie.
Gister had ik logement, dik tegen mijn zin, ik voelde me niet thuis in mijn eigen huis, ik wou mijn bed voor mij alleen.
Mijn dagen zijn gevuld met diverse dingen, ik vind gezelschap in mijn kinderen, mijn hobby's, waar na ik het super vind om mijn huisje voor mij alleen te hebben.
Ik heb nood aan tijd en ruimte voor mezelf, om mijn eigen ding te kunnen doen.
Ik heb geen probleem om af te spreken, met of zonder enige verwachtingen, maar ik heb het moeilijk als mensen zich opdringen, of zelf verwachtingen gaan creeĆ«ren.

Nee, ik ben niet toe aan relatie.
Niet in de zin om samen te gaan hokken,
niet in de zin om constant bij elkaar te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten