rozeschijn en manegeur

7/10/2013 - rozeschijn en manegeur

O wat ben ik kwaad!! Zo verdomd kwaad!!
Het begon allemaal met drie. Eentje viel af, twee bleven er over.
Hij en ik. En eerlijk, ik was blij. Een mooie man. Een heel gesloten iemand, maar net dat daagt mij uit. Van mijn kant mocht en kon er meer van komen.
De spel momenten zijn beschreven in vorige posts. Ik heb genoten!
Voor hem bleef die 3e echter een wig.
Dat heeft hij mij enkele malen proberen duidelijk te maken. Onrechtstreeks. Tussen de lijnen. Ik wou het niet erkennen.
Tot vandaag het lontje opbrandde en de bom is ontploft!
Ik kreeg een waarschuwend sms'je. Vanuit dat sms'je ben ik gaan graven. Als ik mijn tanden ergens in zet, laat ik niet los.
De personen die erbij betrokken werden, heb ik aangesproken! Uitleg gevraagd. Me kwaad gemaakt.
"Vertel, wat is er aan de hand? Komaan geef me es een duidelijk antwoord!!" vraag ik hem.
Hij stuurt me een chatgesprek door.
"Zo oneerlijk!!" open ik het gesprek met haar.
"Wat?" reageert ze.
"Jij! Ik heb me mispakt aan je, je maakt me belachelijk." maak ik me kwaad.
"Zij heeft me alles gezegd!!" lieg ik hem beschermend.
"Ah okay dan weet ik niet waarover dit gaat maar allez dan..." antwoordt ze.
"Dat ik de touwtjes in handen heb... dat ik verliefd ben... dat ik stom ben!! Je stelt me teleur t!"
"Wat ben jij aan het doen? Ik heb jou nog nooit gesproken en dan ga jij lopen vertellen dat ik jou van alles verteld heb, ruziestoker." moeit Ze zich in het gesprek. "Nu durf je niet zeker."
"Jullie hebben me wel beiden belachelijk gemaakt he." reageer ik furieus.
"Wtf ga je mij erbij halen, ik ken je helemaal niet, hoe kan ik jou belachelijk maken als ik je niet ken." verdedigt Ze zich.
"Mja, je had toch je mening over me..." zeg ik.
"Ik heb helemaal geen mening over iemand die ik niet ken." chat Ze. "Waar haal je dat vandaan?"
"Doet er niet toe waar ik het vandaan haal." reageer ik. "zij is aanzet, zij heeft het er met jou over gehad! En zij heeft mijn vertrouwen beschaamd"
"Ik heb je blog gelezen en daarop heb ik gezegd dat het lijkt alsof je verliefd bent." zegt Ze.
"Ik heb hem gesproken en hij heeft mij in de tijd met haar verteld dat subs met gevoelens niet in zijn leven passen, dus het enige dat ik gezegd heb, het komt in haar blog over als dat ze verliefd is, als ze maar uitkijkt, thats all." verduidelijkt Ze.
"Wel en dan nog, als er al dan niet gevoelens zijn van mijn kant, daar heeft niemand iets mee te maken." ga ik in de verdediging.
"Dan moet je je blog misschien anders schrijven, want het druipt ervan af." raadt Ze me aan.
"Och jong... roddel niet, dat gaat al veel helpen!!" zeg ik.
"Ik roddel niet!!!" verdedigt ze zich.
"Dan liegen jullie alle 3 of wat tegen mij?" vraag ik. "Ik wil verdorie weten wie me beliegt!!"
"Niemand beledigd je." vertelt Ze me. "we hebben het kort gehad over dat ik dacht dat je verliefd was, uit bezorgdheid."
"Inderdaad!" beaamt ze.
"Dat jij dat als belediging oppakt is jou kortzichtigheid." verwijt Ze me, "maar ja dat zal door de vlinders komen, liefde maakt blind!! We all know that."
"Ik ben niet verliefd!! Ik vraag gewoon wie wat gezegd heeft, ik wil weten wie me beliegt, t, dat zou je nu al moeten weten dat ik doorga tot ik er ben he." ga ik opnieuw in de aanval. "Waarom komt ie me dat dan in godsnaam vertellen!!?"
"Omdat hij je voor ze kar wil hebben," verduidelijkt Ze me, "nothing more nothing less, en blijkbaar sta je mooi gespannen ervoor," krijg ik nog te horen.
"Mij voor zijn kar?? Nope, hij kent me niet. En jullie ook niet!" ben ik kwaad.
"Vlieg verder met je vlinders in je buik." zegt Ze.
"Zo makkelijk ik aanhaak zo makkelijk haak ik af!!" reageer ik.

"Wat is dat nu weer? Waarom belt ze mij?" skypt hij.
"Wel, vertel jij het mij maar!!" kaats ik terug.
"Ik kom net van bij (***), heb geen zin in zever." zegt hij.
"Ik weet het, ik heb een gesprek gehad met haar en Haar en ik ben verdomd gekwetst!!" reageer ik furieus.
"Waarom?" vraagt hij.Ik stel hem de vragen, 'dat een sub met gevoelens niet in zijn leven past', 'Dan liegen jullie alle 3 of wat tegen mij?' , Ik wil verdorie weten wie me beliegt!!'
"Ik heb je gezegd dat ze achter mijne rug bezig waren." verdedigt hij zich.
"Verdorie; k voel me belachelijk!!" geef ik aan.
"Ik heb je mijn verhaal verteld, zij weet daar niets van, hoeft ook niet, enfin ik ben weg, al dienen zever, heb er geen nood aan, morgen ist gvd (***)." reageert hij.
"Slu. Precies of ik kies da moment!!" verdedig ik me.
"Blijkbaar heb je het verteld aan haar dat ik kon meelezen, want ik weet niet wat er allemaal tussen jullie gezegd werd." geeft hij me nog mee.
"Nee ik heb dat niet gezegd, zij was in het idee dat jij haar gehackt hebt." antwoord ik. "Ik heb me verdorie bloot gegeven aan je!!"
"Ja, en?" klinkt het ongeïnteresseerd.
"Ja en?" herhaal ik verwonderd.
"Ik heb dat ook gedaan." reageert hij.
"Je wil geen sub met gevoelens!!" val ik in herhaling.
"Omdat zij dat zegt?" vraagt hij  "Ik heb haar 4 keer gezien."
"Mr ik heb geen zin in discussie op chat, k ben te kwaad, te gekwetst." geef ik aan "Je zal meer moeite moeten doen, als ik je interesseer, gelijk op welke manier."
"Als jij vindt dat ik je gekwetst heb, dan zijn dat jouw conclusies." antwoordt hij "Ik heb je woorden niet misbruikt, zij heeft dat gedaan door ze verder te vertellen en daarvoor ben ik kwaad."
"Stop met discussie op chat!!" geef ik weer.
"Ik ben weg." sluit hij af. "Ik heb betere dingen te doen dan te discussieren."

Ik heb ge-sms't , dat ik wil dat hij het face to face komt uitleggen. Vanavond!! Dit zal op mijn manier moeten opgelost raken, of niet.
"Je hebt beter dingen te doen dan discussiëren?" reageer ik per sms op zijn chat. "Ok. Je hebt je standpunt duidelijk gemaakt! Als ik maar dat ben voor je, dan hoeft het voor mij niet meer."
Antwoord van hem blijft uit.
"Maar hoe je het dan in je hoofd haalt om tegen haar te zeggen dat IK met JOU gesproken heb," gaat de discussie met Haar verder "zeer zwak en zeer kinderachtig."
"Klopt, sorry, mocht ik nie gedaan hebben." excuseer ik me.
"Je moet weten het geen zij en ik besproken hebben enkel uit BEZORGDHEID rond jou was, niks meer en niks minder." zegt Ze.
"Dan moet je dat naar mij toe uiten!!" val ik weer aan.
"Misschien durfde ze dat wel niet goed," verdedigt Ze haar, "omdat ze hem ook kent."
"Jij, jij kon dat naar mij toe uiten!" ben ik nog steeds boos.
"Ik had dat kunnen doen, maar als zij er met mij over begint, omdat ze zich enigzins zorgen om jou maakt, dan reageer ik erop," zegt Ze, "maar het is nogal raar om een vreemde aan te spreken en te waarschuwen voorzichtig te zijn, had je me gelooft? Had je niet gedacht, wat komt zij nou doen, wat moet zij van mij, ik zal er is met hem over spreken... en dan had hij er wel weer een draai aan gegeven."
"Natuurlijk ga ik er met hem over spreken, net zoals ik nu met jullie doe." reageer ik.
"Je snapt toch ook dat zij zich enigszins verantwoordelijk voor je voelt, omdat zij jou erbij heeft gehaald in het spel tussen hem en haar." zegt Ze.
"Maar zij moet haar niet verantwoordelijk voelen naar mij toe! Ik zit verdorie zelf met schuldgevoelens naar haar toe." vertel ik."Wat schiet hij ermee op om jou dit door te sturen?" vraagt Ze. "Ik weet als ik haar leerde kennen, hij ook zo wantrouwig was naar mij toe en dat hij probeerde ons contact te verstoren, met rare praatjes.

"Domme kalle da'k ben." ben ik boos op mezelf. "Ik kon genoeg tussen de lijntjes kon lezen, en ik heb me idd laten beïnvloeden."
"Dat komt doordat je al enigzins gevoelens voor hem hebt, denk ik...?" begrijpt Ze. "Hij heeft haar toen ook zo proberen te beinvloeden toen ik haar net kende.. ik hoop dat je uit dat gesprek tussen haar en mij, als je met realistische ogen kijkt, ziet dt het vooral gericht is op bezorgdheid ronddom jou."
"Mja, ik ben geen ijsblok he, ho, maar wees gerust, hij zal hem moeten verantwoorden se!! Zoniet... dat ie dan maar een ander sub zoekt." ben ik weer kwaad en teleurgesteld.
"Nee natuurlijk ben je geen ijsblok, het is een aantrekkelijke man, die het ook nog is heel goed kan uitleggen, begrijp wel dat het gebeurd is hoor." zegt Ze.
"Ik laat gvd niet met mijn voeten spelen, hoe naief ik ms wel soms ben." reageer ik weer.
"Feitelijk klopt het bv ook al niet, dat jij de speeltjes die hij wil gebruiken, moet aanschaffen he, dat zou hij als D zelf moeten doen..." zegt Ze. Dit had ik nu zelf ook al bedacht.
"Hij is knap ja, hij kan het uitleggen ja, hij weet de trukken van de foor, maar ik weet ze ook!!" zeg ik nog.
"Bescherm jezelf meis!!" raadt Ze me aan.
"Vanavond eis ik uitleg van hem, face to face... zoniet... tja, dat ie een ander zoekt." blijf ik bij mijn standpunt.
"Groot gelijk heb je, er zijn nog genoeg andere D's te vinden." steunt Ze me.
"Ja.. amai... je moet mijn dagboek es bekijken... wreed geloofwaardig!" merk ik op. "Van de een naar de ander!!"
"Ja dat is een zoektocht." geeft Ze toe. "Maar er komt er wel een, die het goed meent en voorheeft en waar je iets langere termijn mee kan opbouwen."
"Eerlijk... als ik als dom het dagboek van zo een sub zou lezen, ik zou afhaken." bekijk ik somber.
"Een ervaren D weet ook wel dat het voor een beginnende sub erg moeilijk is en dat er genoeg D's zijn die misbruik maken van de onervarenheid van een nieuwe sub." pept Ze me op.
"Aja, en hoe weet je dat die ervaren is? Want het zijn verdorie allemaal D's he, en ze hebben allemaal ervaring! aaa k ben kwaad." uit ik.
"Heel begrijpelijk dat je kwaad bent, goed ook ergens! Dat maakt dat je realistischer naar dingen kijkt." geeft Ze uitleg.
"Ik ben wel realistisch..." zeg ik. "Dacht ik," verbeter ik mezelf.
"Als je kriebeltjes in je buik ervaart, gaat dat realisme vaak wat aan de kant." zegt Ze.
"Eerlijk, k heb verdomd veel zin er de brui aan te geven." ben ik ff pesimistisch.
"Niet verkeerd bedoeld, maar ik weet uit ervaring hoe het werkt..Als je het mij vraagt, is hij je niet waard." zegt Ze. "Hij hoefde zich toch voor niks bedreigd te voelen door haar?"
"Het is dat dat ik nie snap..., waarom zit hij zo op haar te kakken? En idd, waarom een 2e sub?" vraag ik me af.
"Ik denk dat hij haar te kakken zet, omdat hij zich bedreigd voelt door haar. Omdat zij op den duur goed genoeg doorhad hoe en wie hij was; mja waarom.... hij zal geilen op vrouwen seks?" geeft Ze nog mee.
"Goh, maar mij kent ie nog nie, hij mispakt hem!!" ga ik weer in de aanval. "Jah, k heb iets goed te maken dus."
"Niet bij mij hoor." stelt Ze me gerust.
"Bij haar!!!" reageer ik.
"Bij haar zal het wel meevallen, ze mag je." zegt Ze.
"Tja, goh, ik met mijn grote mond ook altijd! Ik heb haar gekwetst, omdat hij me dingen heeft doorgestuurd.
"Ik ben zo naïef om te dromen van een 24/7" geef ik me bloot.
"Alles begint met dromen." antwoord Ze. "Vroeg of laat kom je er wel ene tegen die dat ook ziet zitten, als dat is wat je wil en je gelooft erin, dan gebeurd dat, dat geloof ik echt."
"Ik streef nogal naar wat ik wil... niet altijd positief als sub, ik heb een sterke eigen wil. Ik wil eerlijkheid!" zeg ik.
"Ja daar begint alles mee!!" beaamt Ze. "Eerlijkheid en respect."
"Al kan het kwetsen, k wil eerlijkheid!" zeg ik.
"Dan weet je precies waaraan je toe bent, erg belangrijk!" beaamt Ze weer.
"Dat doe ik ook naar anderen toe, met alle gevolgen vandien." geef ik weer mee.
"Hoe jij nu nog met mij wil chatten? Ik heb je naam misbruikt." rakel ik weer op.
"Mja uit respect voor je 'Mr'., ik begrijp dat je die keus maakte, hoewel ik het niet tof vind, maar ik ben een vergevingsgezind mens, iedereen maakt fouten, zolang je er maar van leert! ;)" reageert Ze weer.
"Wees maar gerust dat ik leer uit mijn fouten!!" geef ik toe.
"Ik voel me wel belachelijk! Gekwetst! Onnozel wicht ben ik." wijs ik mezelf aan.
"Niet te streng zijn voor jezelf, naief zijn heeft ook zijn charmes ;)" bemoedert Ze me.
"Mja, zo kom ik er niet he." reageer ik weer.
"Ik hoop dat je de antwoorden krijgt die je zoekt." geeft Ze me nog mee.
"Nee die krijg ik niet... ik haal er wel mijn conclusies uit." antwoord ik.
"Als hij dan maar eerlijk is en er niet een heel verhaal ronddom draait." merkt Ze op.
"Ik heb het in het algemeen." reageer ik.
"Ah oke, in zijn algemeen, dan zul je toch op den duur wel de antwoorden krijgen die je zoekt." zegt Ze nog.

Het sms-je van hem is deze middag aangekomen.
De discussies heb ik woordelijk overgenomen uit de chat-gesprekken.
Intussen is het bijna 23 uur.
Met haar en Haar heb ik het uitgepraat.
Hij geeft geen reactie.
Of toch, hij reageert op iets in mijn fl profiel.
Platte gsm... Mijn wantrouwen is wakker...
Wat moet ik hier nu allemaal mee doen?
Ik weet het niet. Ik wil dit persoonlijk uitpraten, maar krijg die kans niet. Via chat gaat dat niet. Ik heb mijn principes!!!

Wordt ms vervolgd...
Dit naïeve meisje, die zich zo liet meeslepen, genoot, haar liet gaan, ...
Dit dom wicht, die vlindertjes toeliet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten