gemis

Ik mis hem. Maandag was er tijd voor een vluggertje. Gister vond ik zijn advertentie dat me toch dieper raakte dan ik wou toegeven. Mijn lijf en ziel snakt naar hem, naar zijn warmte, zijn lichaam.
Ja, ik heb hem geconfronteerd met mijn weten van de ad. En ik ben hard geweest. Keihard! Zelfbescherming? Alhoewel, de traantjes vloeiden toch ff toen ik in me bed lag. Damned, ik voel wel heel veel voor hem. Zo moeilijk en zo moeizaam het loopt, ik blijf positief.
Vorige week sms'te ik hem: "Ik lig al in bed, kom je er bij liggen." We hebben nog niet samen geslapen. Samen slapen vind ik super heerlijk. "Ik wil wel, maar ik kom niet meer buiten." kreeg ik het antwoord.
Weet je, als ik alles samen gooi, heb ik geen recht tot klagen. Naast zijn drukke pv agenda, maakt hij tweemaal per week tijd voor me. Ja, die ad... Waarom in godsnaam zoekt hij dating? Ik heb er nog geen antwoord op gekregen.
Gisteravond had ik koud, ik voelde me zo alleen en eenzaam. Dat is lang geleden dat dit gevoel me overviel.
Hij wil meer zelfvertrouwen kunnen opbouwen. Waarom? Ik kan er maar naar gissen. "Zelfvertrouwen door met anderen te daten?" vraag ik hem. Hij heeft het niet over sex. Hij zet wel ad's voor sex-date. Hoe ziet hij dat dan? Ook hier krijg ik geen antwoord op.
Wel, ik zal het antwoord geven. Die man is bedrogen geweest. Het is niet de eerste man die bedrogen wordt, ik heb echter al gezien dat heel wat bedrogen mannen, scheve schaatsen rijden. Om het zelfvertrouwen op te krikken. Ws wel. Om voor zichzelf uit te maken dat ze een vruow wel kunnen voldoen. Want waarom loopt een vrouw naar een andere man? Omdat ze tekort heeft bij haar partner. Om de spanning?
Dat is hoe ik het zie, daarom blijft hij volgens mij contacten zoeken met andere vrouwen.
Nu doet hij het terwijl wij daten, maar als hij met iemand anders vast gaat daten, gaat hij volgens mij juist hetzelfde doen.

DI, spreek me tegen als ik mis ben.
Eigenlijk hoeft hij zich niet eens te verantwoorden naar mij toe. Want wie ben ik he? Het vrouwtje lust. Dit vrouwtje lust was zich gister aan het weg draaien. Ik kan er niet tegen. Ik wil dit niet meer. Ik heb hem graag en dolgraag. Maar mijn geduld raakt op.
Het voelt alsof ik belogen ben. Omwille van die ad.
"Je bent niet op zoek naar dating maar zet wel ad's." wijs ik hem terecht, "Verdomme, hou me es niet voor een domme! Jongens toch. Als ge wil daten doe dat. Maar blijf dan weg van mij." stuur ik hem met een steek in mijn hart. Hij vindt het jammer dat ik alles altijd als een bedreiging zie. Klopt! Ik zie het idd als een bedreiging. Omdat hij mij geen vertrouwen geeft. Discussieren echter heeft geen zin, het haalt niets uit.

Deze ochtend poog ik nog es. Ik heb slecht geslapen. "Die ad valt me zwaar." sms ik hem. "Ik had het niet moeten doen." geeft hij me toe. Ok, dank je. Een toegeving. Dat geeft me echter nog geen antwoord op mijn waarom-vraag.
Hij beschermt niet enkel zich zelf, hij beschermt ook zijn omgeving. Terecht.
Het brengt mij dan wel weer bij de vraag of ik in zijn volledige plaatje pas?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten