26 - een hoopje last


Ik voel me een hoopje last, ellende, en vat vol twijfels. Onwetendheid en onzekerheden knagen aan me. Zijn het mijn hormonen die tilt slaan? Mogelijk... het is de periode...
Of is er meer aan de hand? Weerom mogelijk, ik snak naar een sessie.

Ik heb te veel niet in eigen handen, en net dat frustreert me.
Er komt momenteel ook veel tegelijk op me af. Ik kan er niet mee om.

Er is de zoektocht naar werk. Waar ik hoop dat ik toch enigszins de tijd kan en mag nemen om er na ettelijke jaren thuis weer te mogen invliegen, al zal het opbouwend tot parttime zijn voorlopig.

Er is de 'zoektocht' naar mijn Dom.
Op een ad van me zijn er heel wat reactie's gekomen. Waaronder enkele aangename, waar ik op gefilterd heb.
Na enkele mails zijn er personen uitgevallen.
Twee personen hebben het tot een ontmoeting geschopt.
Waarvan er een is waar er momenteel een dagelijks mailcontact is.

De strand-date.
Een aangenaam persoon, een gelijkaardige manier van denken en zijn als mij.
Iemand waar ik me wel es zou kunnen in verliezen.
Na de date is ie wat blijven hangen, in mijn hoofd. Ligt het aan de kus die er na afloop was? Is zijn onbereikbaarheid mee oorzaak?
De gesprekken via mail, hoe hij me ziet...

Zijn twijfels en afstand laten zich voelen. Vragen spoken door mijn hoofd. Het zorgt dat ik ambetant loop, het niet weten wat op me afkomt. Het frustreert me dat ik dingen niet in de hand heb.
Soms heb ik gewoon duidelijkheid nodig. Soms heb ik gewoon nood aan die woorden die mij al dan niet bevestiging geven. Vooral als ik twijfels heb. Twijfels omdat ik onwetend ben, omdat ik niet weet hoe te handelen. Twijfels omdat de lijnen niet uitgetekend zijn.

Als ik dan hoor dat iemand zich seksueel aangetrokken voelt tot me,
jah, dan zit ik helemaal met mijn handen in mijn haar.
Dan ga ik helemaal door het lint...

Ik ben en wil immers geen seksobject zijn. Ik ben meer dan dat! Ik ben een vrouw van vlees en bloed, met ware gevoelens en mooie dromen.
Moet ik me geflatteerd of gebruskeerd voelen?
Die onverwachte reactie jaagt me angst aan. Ik ben verliefd geworden en geweest op iemand die me als seksobject zag en nog grotendeels ziet. Wat een pijn heb ik ervaren om los te laten!
Deze gevoelens wil ik niet opnieuw ervaren, voelen...

Laat me volledig zijn
laat me gaan,
laat me me volledig geven,
laat me ondergaan!

Zonder nadenken,
zonder angsten,
onvoorwaardelijk,
ongedwongen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten