over en out

Na een zoveelste discussie, is er een punt achter gezet. Hij is niet meer langs geweest, omdat ik me niet te lekker voel. Ik gaf hem de reactie dat het mij wel aanduidt dat hij enkel voor sex en spel langskomt. Hij ontkende het.

Op skype hebben we verder gesproken. Ik confronteer hem: "Voor jou ben ik spel en sex, en een passage... DAAR heb ik het alsmaar moeilijker mee, kom aub niet met 'geef me tijd', dat doe ik.., ja je komt losser, als het jou uitkomt..." Ik vraag hem me dit toe te geven, voor mijn eigen gemoedsrust. Een ja of nee antwoord. Dit keer krijg ik er een eerlijke JA op. Wat mijn gevoel mij al langer ingaf, is nu eindelijk bevestigd. Dank u. Was het nodig er zo lange tijd over te laten gaan? Was het nodig er zo lang over rond de pot te draaien? Was het nodig mijn gevoelens zo te voeden? Was je bang dat je anders aan geen sex en spel ging geraken? Je kent me niet... Je hebt er ook nooit de moeite voor genomen.

Er is nog wat discussie over EERLIJKHEID. "Als je ergens instapt met het idee 'enkel spel en sex' dan ga je je er niet verder voor openstellen he. Ik ben er in gestapt met oog op meer, ik stelde me vanaf het eerste moment open, ik had je nog niet ontmoet toen ik al zei waar ik voor open stond."
"Pak het moment en geniet er van," reageert hij, "de rest zien we wel."
"Dat doe ik, maar hou me dan niet tegen om me verder open te stellen," geef ik antwoord."Ik wil niet tegen een muur van onbeantwoorde gevoelens oplopen."
Zonder me er van op de hoogte te stellen heeft hij mij onteigend op fetlife.
De breuk, de verwachte breuk is er.
Ik heb een vangnet nodig! Een vangnet om mijzelf nu volledig los te rukken. Zowel emotioneel als fysisch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten