17 - samenvoegsel


Nee, ik ben niet die opgever.
Opnieuw word me gevraagd waarom de blog off is.
Opnieuw geef ik de uitleg dat ik me niet meer wil laten pakken op mijn woorden, mijn daden.
Ik krijg de opmerking dat ik omwille van anderen mijn blog off heb gehaald.
Hij heeft gelijk!
Waarom zou ik me door anderen, die mij niet kennen, mij laten neerhalen?

Mijn oorspronkelijke blog gaat weer open,
al pas ik die wat aan. Namen worden niet meer volledig vernoemd.
Van zo een post is aangepast wordt die gepubliceerd.
Momenteel zal het dus wat dooreen lopen.
Een blogje dat ik pv bijhield wordt aangepast ingevoegd,
en mijn doerga-blog wordt hier ingevoegd,
commentaar blijft welkom,
maar aub, heb en toon wat respect!

Ik ben sub,
ik blijf sub,
volhardend en brat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten