sms-compilatie

14/12/2013
Ik neem ff rust. Ik heb tijd voor mezelf nodig.

15/12/2013
Ik pieker. En toch mis ik hem.
Ik heb het recht niet hem van alles te vragen. Ik tracht hem dingen te laten doen die hij niet wil of niet kan. Dat is verkeerd van mij. Ik kan met mezelf geen blijf. Ik zet hem onder druk. Het houdt me constant bezig. Ik sta er mee op en ga er mee slapen. Mijn gevoelens spelen me parten. Ik kan niet meer helder nadenken. Ik vind geen voldoening in enkel de lust. Ik voel me alleen en heb nood aan iemand om me heen. Die nood groeit alleen maar. En ook hier zet ik hem ws onder druk. Ik vraag om duidelijkheid, ik snak naar gezelschap en liefde. Ik wil weten hoe ik mag en kan handelen. Net die duidelijkheid kan hij mij niet geven. Ik weet niet hoe ik er mee moet omgaan en rol van het ene uiterste in het andere uiterste. Ik doe lastig, ik voel me lastig. Het lukt me niet alles van me af te schudden.

16/12/2013
Wat als ik ly zeg? Ben ik vervelend? Moet ik mij intomen? Het knaagt. Ik heb er geen zin meer in alles voor te kauwen. Ik wil spontaniteit. Ik verlies mijn geduld. Ik voel me niet bepaald gelukkig. Dit is niet wat ik wil. Ik voel me behandeld als een stuk speelgoed. Ik wil geen ups en geen downs. Ik wil stabiliteit. Dat voel ik me niet krijgen. Beseft hij wat hij mij aandoet? Ik wil respect voor mijn gevoel.
Toch moet ik rustiger zijn, genieten van de momenten.

17/12/2013
Slapeloze nachten. Hele dagen piekeren. Een emotionele rollercoaster. Hoe kan ik rekening houden met hem als ik niet weet wat er in hem omgaat? Zoveel als ik van hem vraag wil ik voor hem doen. Ik geef me 100% en meer. En graag. Maar het voelt of het niet aankomt. Zijn muur. Ik kan dan wel zeggen dat ik hem nodig heb. Het heeft geen zin als dit onbeantwoord blijft. Dit gaat niet enkel over gevoelens. Het gaat evengoed over aandacht en zorg. Ik heb hem nodig, net zoals hij mij nodig heeft. Ik wil de draad weer oppakken.
"Waarom lukt het niet? Ligt het zo veel aan mij?"
"Waarom lukt het niet tussen ons? We zitten op verschillende golflengtes. Er moet ergens een evenwicht in komen als we dat beiden willen uiteraard. Ik wil er voor gaan, maar dit hangt niet enkel van mij af. Dat ik mij helemaal geef betekent niet dat jij mij helemaal neemt, of dat jij je helemaal teruggeeft. Allesbehalve dus, we zullen meer en opener in gesprek moeten, maar jij zal vooral moeten weten wat je wil, ipv stuurloos rond te dobberen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten