27 - focus op mijn doel


Waar ik me gisteren een tonnetje last voelde, ben ik vandaag weer helemaal mezelf. De sterke, stabiele, je m'en foux persoon!
Alle twijfels, zorgen en angsten van gister heb ik van me af gezet, ik ben me gaan focussen op andere dingen. De dagelijkse beslommeringen, de toekomstige plannen, de marges die ik moet gaan inbouwen ter bescherming, enz... Er komt iets meer op me af dan ik kan dragen, dus moet ik er rekening mee gaan houden!
Gelukkig heb ik intussen meerdere personen binnen het bdsm wereldje die ik toch wel tot mijn vrienden kan en mag rekenen. Ik kan en mag op hen terugvallen, ff steunen, mijn verhaal doen.
Ik mag en kan hen ambeteren met mijn noden.
Lang leve het single unpartnerd life!
Geen druk, geen verwachtingen, just fun and ...
Het bewust niet focussen op een persoon, of toch niet blijvend, geeft mij kracht.
Wat niet betekent dat ik alles laat varen.
Ik blijf mijn doel voor ogen houden!
Een vaste Dom, die me wil leiden, begeleiden, opleiden...
Ik neem het heft heel af en toe zelf in handen naar een Dom toe, met de vraag of hij een vaste sub wil. Zo ja, stel ik me wel kandidaat. Maar het moet van mijn kant al heel goed aanvoelen voor ik de vraag stel.
Opnieuw het voelen...
Na mijn 1e droomDom, heb ik mogen ondervinden dat hij niet de enige is. Ja hoor, er zijn er nog die mij zo lekker laten genieten, zweven, geven!
Er zijn er nog waarvoor ik door het vuur wil en ga gaan. Die Dom die me alles mag vragen.
Echter...
Voor D/s zijn nog steeds twee personen nodig! De wederzijdse klik moet er zijn. Het wederzijdse gevoel, de wederzijdse aantrekking, zou ik zelfs zeggen.
'Moeilijk' als ik mezelf noem, 'selectief' als ik ben, realiseer ik me dat andere personen net zo 'moeilijk' en 'selectief' kunnen gaan redeneren. Wat de kans op matchen kleiner maakt.
Mijn 'positieve' IK heeft geduld! ... neemt de tijd, en wacht tegenwoordig rustig af.

Het kat en muisspel,
het spel der verleiding,
kortom,
MIJN spel!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten