getouwd geslapen

donderdag 24 april 2014

W/we ontmoeten elkaar aan het station. Hij komt een eind toe om mij op te pikken. Ik had Hem niet direct gezien, ik was op iets anders gefixeerd. Ik schrok me een hoedje toen Hij plots voor mijn neus opdook.
Hij grijpt me aan mijn haren om mijn hoofd naar Hem te buigen voor een kus op de mond.
"Hai." groet ik bedeesd.
S/samen wachten W/we op de bus. Hij toont mij Zijn nieuwste creatie. Een gagg. Hij heeft ook een strop mee. Er zijn echter iets te veel mensen in de buurt, en W/we gaan niet shoqueren.
Op de bus praten W/we vlotjes.
Aangekomen aan Zijn huis, stappen W/we af. Opnieuw grijpt Hij mijn haren voor een kus.
Ik daag wat uit, en W/we gaan Zijn huis binnen.
Vermoeidheid overvalt me, het is immers al laat in de avond, ik flok me in de zetel. Lui en uitgestrekt ga ik liggen. "Ga douchen!" beveelt Hij. "Nee. Ik heb geen zin." antwoord ik direct. Hij kletst op mijn billen. Ik steek mijn kont op om de kletsen op te vangen, maar blijf lui in de zetel liggen. Het lijkt er op dat ik mijn zin krijg. "Je gaat douchen!!" klinkt het serieus. "Nee!" reageer ik weer. Hij kletst tegen mijn wang. Ik kijk Hem kinderlijk aan, hoofd naar beneden, vinger pruilend aan mijn lippen. "Ja, "t is goed. Ik ga douchen." geef ik schoorvoetend toe. Terwijl ik geniet van een lekker warme douche, staat Hij Zich te scheren. Ik was me, droog me af, borstel mijn haren, poets mijn tanden. Enkel in een badhanddoek gewikkeld ga ik naar de living.
Ik tart Hem. Terwijl Hij praat heb ik kleine touwtjes gevonden en ineen gevlochten. Intussen heb ik Zijn zweep in mijn handen en tits hem. Ik zie Hem de strop nemen, en sta op om wat verder af te stappen. Ver kan ik echter niet, hooguit 3 meter en ik sta tegen de muur. Ik probeer Hem tegen te houden, maar Hij is vlugger en sterker en gooit de strop om mijn nek. Hij trekt mij mee naar het midden van de living, laat mij staan en verdwijnt in de slaapkamer. "Domme papa." denk ik in mijzelf. Ik maak de strop los.
Hij komt terug met een schuif vol speelgoed. "Handen op de rug." Hij bindt ze vast. Mijn borsten gaan in een touw-tuigje. De strop weer rond mijn nek. Ik ben vol verwachting. Mijn lichaam schreeuwt om aandacht.
"Ga liggen!" "Hoe?" vraag ik. "Op je rug." Handig is het niet, maar ik doe gedwee wat me gevraagd wordt. Het uiteinde van de strop gaat rond de poot van een kast. Ik voel enige spanning in mijn nek, dat doortrekt naar mijn buik. Supergeil voel ik me.
"Benen open." Na enige stokslagen heb ik het door.
Papa bindt mijn borsten op, en ik krijg wasspelden op mijn tepels. Papa verwent mijn clitje, en ook daar krijg ik een wasspeld opgezet. De wasspelden op mijn tepels worden vervangen door... Tja, hoe noem je dat, stokjes samengespannen met rekkers. Opnieuw komen mijn tepels onder spanning te staan.
Ik krijg een blinddoek om en dan wordt mijn kutje behandeld. Papa bespeelt me met een reusachtige dildo. Mijn clitje wordt verwend met een vibrerend eitje. Na de reuze dildo neemt Papa een andere speeltje. Hij brengt het bij me in en maakt dit vast met touw. Daar lig ik, vastgetouwd, met een dildo in me, botergeil.
Papa vraagt natuurlijk ook Zijn aandacht en laat zich pijpen. Deepthroath heb ik nog steeds niet onder de knie.
Ik verlang hevig om stevig geneukt te worden, maar spreek mijn wens niet uit, niet wetende wat Papa nog in petto heeft.

En dan ben ik weg...
Ik voel nog de zweep op mijn kont...
Ik verlang naar heftiger...
Ik wil dieper wegsoezen...
Roerloos lig ik te genieten.

Na enige tijd kom ik terug en geef het aan, dat ik roesde. Intussen hang ik met mijn enkel vast aan touw die naar de tafelpoot leidt. De vermoeidheid slaat hevig toe en ik vraag om naar bed te gaan. Papa steekt me in, en legt me met touw rond mijn enkel aan bed vast. Het duurt even voor ik de slaap vat, een vreemd bed, touw, nog wat in extase, maar ik val dan toch in slaap.

's Morgens komt Papa me wekken. Ik heb enige tijd nodig om uit bed te komen, maak het touw los, en ga me in de zetel flokken.
Papa speelt met mijn clitje en kutje. Hij neemt olie en ik moet me verplaatsen op de grond. Papa zijn ganse hand gaat in mijn kutje!! Zijn grote hand in mijn kleine kutje. Ik voel enige trots, en geniet.
Papa neemt een dildo, zet die op de grond, en gebiedt mij er op te gaan zitten. De dildo in me, voorzie ik Papa opnieuw van een pijpbeurt. "Lekker?" vraag ik. "Een beetje." antwoordt Hij. "Allee... merci..." "Als ik zeg dat het lekker is ga je stoppen." merkt Hij op. Er schuilt enige waarheid in zijn opmerking.

Het is tijd voor mij. Ik douche me, kleed me aan en ga naar huis.

Mijn fantasie is helemaal op hol geslagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten