mijn kont...

zaterdag 17 mei 2014

laat zich voelen. Gisteravond toen ik in bed kroop. Gelukkig ben ik een buikslaper.
Vandaag toen ik opstond, elke stap die ik zet, herinnert zich aan gisteren.

Gisteren...
Oorspronkelijk was het plan dat IK iemand anders de avond van zijn leven zou geven. Het plan was om met enkele vrouwen af te spreken, bij 1 man, en er een erotisch getinte avond van te maken. Gewoon, wildvreemde vrouwen...
Maar niet iedereen is zo GEK als ik ingesteld.
Aangezien reacties en antwoord van desbetreffende persoon uitbleef, stelde ik mezelf weer als 'beschikbaar' op. Niets concreets die vast stond. Het zou een avondje tv worden.
Mij neerleggend met de verkiezingskoorts op tv, mijn haakwerk in de aanslag, zie ik een inkomend gesprek op de gsm.

Een Dom die ik kort geleden heb leren kennen. "Hallo hoe is het?" Een gesprekje.
Zijn plannen van die avond waren ook in het water gevallen. Hij twijfelde of hij mij zou contacteren om af te spreken.
"Je moet niet twijfelen," reageer ik moedig, "als je twijfelt om af te spreken, dan hoeft het niet."
Nee, hij wil wel afkomen.

Wetende van de vorige date dat hij een koffie-drinker is, zet ik de koffiezet aan het werk, ik ga me douchen, zorgvuldig zoek ik mijn kleren samen. Zwart topje met spaghetti bandjes, daarop een truitje die niets bedekt, zwarte lange rok, na het douchen, verzorg ik mijn haren, en breng make-up aan.
Ik heb de smaak te pakken, lipverzorging, oogschaduw, lijntje en mascara, ja, ik ben tevreden van het resultaat.
Hij ook, hij is verrast, dit had hij niet verwacht. Tja, meestal ben ik gewoon onopgemaakt, gekleed in jeans en tshirt, allicht dat het mij van een andere kant toont. Ik had mezelf dan ook voorgenomen mij van mijn 'verleidelijkste' kant te tonen.

Ik krijg een sms, dat hij er is, ik open de poort, en wacht hem op. Het valt hem onmiddellijk op, en hij complimenteert me dat ik er goed uitzie.
Thx :-)

Intussen heeft mijn oorspronkelijke date gevraagd of vanavond kan. Hehe, donderdag had ik reeds gevraagd of we afspreken, hij wist het nog niet. Hem al kennende weet ik dat hij altijd op het laatste momentje al dan niet afspreekt. Mij op mijn honger latend. Ik slaag keihard terug, en laat hem op zijn honger. Nog steeds doet hij geen moeite berichten te beantwoorden. Nog steeds toont hij geen interesse in mij als vrouw, enkel als seksobject.
Nee, dank u!

Dom komt binnen, we praten wat bij, en dan toont hij zijn attributen. Hij haalt heel wat uit dat ik nog niet ken, laat staan ervaren heb. Pols en enkelboeien, ik voel mijn vanbinnen helemaal tevreden worden. Een halsband. Dit wordt feest! Ja hoor, hij doet ze mij om. Aaiend over mijn pols, mijn enkels, doet hij de riemen aan.
Ik weet niet wat ik mag verwachten, maar ik weet wel dat ik me op mijn gemak voel. Ik ken hem als een rustig iemand.
Ik voel rust, zorg, opbouw.
Hij neemt een stoel en komt voor me zitten, hij streelt mijn haren, het erotiseert, ik voel de spanning, het afwachtende uit me vloeien. Zijn vingers woelen over mijn hoofd. Dit voelt lekker. Mijn handen dwalen naar zijn benen, over zijn dijen. "Mag ik?" stel ik de vraag. "Zolang het daar blijft." antwoordt hij. Jah, net dat moet je aan mij zeggen. Natuurlijk ga ik er voorbij! Maar hij laat direct voelen, dat ik niet voorbij de aangegeven grens mag, kan!
Hij grijpt in mijn haren en trekt mijn hoofd heen en weer. Een kreun ontsnapt me. Vederlichte kusjes komen op mijn mond, mijn haren, mijn wangen terecht.
Ik voel me vrijpostig worden, en kijk hem recht in de ogen! Och, wat een lef voel ik in mijn lijf. Ik tracht hem te verleiden!
Hij voelt het wel, en remt mij af. Maar opgeven staat niet in mijn woordenboek, brat als ik ben, blijf ik proberen, tracht ik hem uit te dagen met mijn ogen, en van zo ik voel dat er mogelijkheid is om met mijn lippen hem te beroeren, of mijn handen naar zijn dijen te laten glijden, grijp ik mijn kans.
Ik heb net iets te veel geprobeerd, hij maakt mijn handen vast op mijn rug. Damned.
Er komen knijpers op mijn borsten, klemmetjes eigenlijk, die verbonden zijn met elkaar, en die verbonden zijn met klemmetjes voor de schaamlippen. Ze komen enkel op mijn borsten. Hij heeft nog een soort tang mee. Zo ene waar mee je het vlees op de bbq draait. Deze gebruikt hij om mijn tepels vast te grijpen en aan te trekken. Dit doet niets. Het klemmetje voel ik meer dan de tang.
Opnieuw gaan de klemmetjes op mijn tepels. Ik voel het nijpen. Tot hij de klemmetjes er zo maar aftrekt. Deze keer ontsnapt een gil me.
Hij trekt me tegen zich aan, houdt me stevig vast. Het lijkt of het hem zo voorgeschreven is.
Ik stel geen verdere verwachtingen. Hij is nog niet zo lang bezig als Dom.

"Ik ben nu wel blij dat ik gekomen ben." klinkt het.
"Hoezo?" vraag ik.
"Ik vind het fijn je te zien genieten." antwoordt hij.

Ik ben een genieter!

Mijn borsten krijgen al zijn aandacht, zachte zweepjes, om dan omketend te worden, hij steekt mij een brandende kaars in mijn mond! Die druipt tussen mijn borsten. Intussen zweept hij verder op mijn borsten. Intussen voel ik een vinger verdwalen naar mijn kut. Kennelijk geeft de kaars niet wat hij verwacht, hij neemt de kaars over, en drupt op mijn borsten, op mijn tepels, elke drup lijkt wel een kleine naaldeprik,
Ik zit geketend, handen op de rug, benen bijeen, de ketting volgt de weg van mijn hals, over mijn polsen naar mijn enkels. Ik zit vast. Ik kan enkel heen en weer schuiven. Wat ik doe bij elke drup die mijn lijf raakt.
Ik schuif en tracht te ontwijken. Ik vang op en tracht te verbijten. Ik voel op mijn rug iets knakken.
Bij het losmaken zien we dat ik een riempje losgetrokken heb.
Tussen in, voel ik de zorg, voel ik de aandacht, geeft hij me tijd.

Ik voel me opgewarmd. "Ga door." roept mijn innerlijke ik.
Hij hoeft niet te zeggen dat ik het goed doe, dat hij trots is, ik voel het aan zijn manieren van doen. Ik herinner me Chorda, mijn eerste D/s. Ik herken mijn avondDom in Chorda. De manier van zijn, zacht, doorgaand, lief (als ik dat zo mag noemen). Rekening houdend met mij. Onderwijl toch zijn eigen ding doend.

Na de behandeling van mijn borsten, wrijft hij ze in met lotion. Hij kneedt ze. Ik voel het in mijn lichaam trekken. Ik zwijg, ik geniet, en laat mijn lijf zijn gang gaan. Het komt net niet tot een orgasme.

Ik ben nog gekleed, hij gaat om water, ik loop mee, teruggekomen in de living, komt hij achter me staan, mijn borsten beroeren.
Hij grijpt mij vast en heft me op!! Dit is de eerste man die mij van de grond tilt, ik ben nu eenmaal geen lichtgewicht. Het voelt raar.

Dan ontkleedt hij mij helemaal. Toen hij eerder op de avond mijn topje wou uitdoen, reageerde ik dat ik een dikke buik heb. Een zekere gene gaat over me wat mijn naakte lichaam betreft, ik heb geen mooi lichaam. Hij liet mijn topje aan. Nu gaat alles uit. Daar sta ik in mijn string. "Ik heb geen mooie kont!"
Pats komt het op mijn billen. "Zeg nog eens dat je geen mooie kont hebt?" "IK heb GEEN mooie kont!!" herhaal ik. Pats opnieuw. Hij laat zijn handen kletsend vallen op mijn billen.
"Ga op je knieën zitten!" vraagt hij. Dat doe ik. Zijn assortiment van zwepen ligt klaar. Hij begint met een zacht aanvoelend zweepje. Ik verplaats me naar mijn zetel, op mijn knieën en ga me in mijn zetel steunen. Mijn hoofd rustend in de zetel, op mijn knieën, kont omhoog, voel ik een passage van zweepjes en andere slaginstrumenten.
Ondanks de af en toe nijpende tikken, voel ik hoe ik me laat gaan. Het zweverige trekt aan me. Ik voel me balanceren van hier naar daar. Klets, pats, striem, komt het op mijn kont. Geile fluisteringen in mijn oor, ik geniet.

Ik voel me mijn grens bereiken, en zeg het hem. "Als je doorgaat tot je grens, neuk ik je!" 
Argh, ja... natuurlijk wil ik dat!
Hij gaat door, ik incasseer, af en toe is het me net te veel, zwevend, ga ik opzij, hij vangt me op en zet me terug in positie!
En gaat door.
"Hoeveel kan je nog?" stelt hij me de vraag. "Nog ff..." antwoord ik stoer.
Ik voel, ik geniet, ik zweef... Mijn lichaam zakt ineen, mijn bewustzijn zweeft. Hm, dit voelt ietsje verder gaan dan mijn eerdere zweef ervaringen. Het is best lekker.
Ik hoor hoe hij zich uitkleedt en voor me komt zitten. Zijn lid wijst me aan. Ik neem hem in mijn hand en wil proeven. Maar ik krijg geen toelating. Enkel aanraken. Ik voel me als een kind die een lolly wordt voorgehouden maar niet mag hebben.
Hij vervolgt zijn passage van zwepen, en dan neukt hij me, maar ik ben er niet meer bij.
Ik merk dat hij me in de zetel wil leggen. Log en zwaar als ik me voel lukt dat niet. Ik geef amper mee. Uiteindelijk raak ik toch in de zetel, overvallen uiteenlopende emoties mijn lijf, word ik gekoesterd en gestreeld.

Ik heb hem onderschat! Hij heeft veel meer in zich dan ik had verwacht!
Hij heeft mij een heerlijke avond bezorgd.
Thx D!
Dit lijkt mij absoluut voor herhaling vatbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten