vrijheid

woensdag 30 april 2014

De voorbije dagen heb ik heel wat gechat.
Een mens komt wat tegen ze op chat.
Gelukkig zit er nog af en toe een goed gesprek bij. Alhoewel, sommigen vallen gauw door de mand.
En ik, ik die niet op mijn mondje ben gevallen, ik die maar al te goed weet wat ik wil! Dat maakt het soms allemaal moeilijk.
Maar ja, enfin, ik had enkele leuke gesprekken.
Uit een van die gesprekken vloeit later een date. Meer wil en kan ik er niet over kwijt.

Via fet is er ook weer meer contact. Er is nauwer contact bij 2 fet-vrienden. Mr van de speelavond heeft me gecontacteerd. Super blij ben ik. Ik had niet gedacht dat het zou bijgelegd worden. Ach, ik heb soms zo mijn periodes dat ik alles en iedereen loslaat. In alle geval, we hebben afgesproken zaterdag voor een fuifje. Leuk, ik ga enkele mensen terugzien, hoop ik, dat ik ken, en heb leren kennen van de speelavond.

Ik denk ook een goede mentor te hebben. Dat heeft zich toch al deels uitgewezen.
Ik kan Hem mailen met heel wat vragen en twijfels. Ik krijg feedback. Hij staat mij bij met raad en daad. Ik heb al enkele goede tips gekregen die ik al heb mogen toepassen. Oa, mijn woordgebruik :-)

Uiteraard blijf ik eigenzinnig en mijn ding doen.
Ik pin me niet meer vast. Ik haak net zo vlot af als ik aanhaak, (nog steeds).
Alhoewel dat ik geen beloftes meer aanga, en probeer correcter te handelen.

Ik voel mijn vrijheid,
ik geniet van mijn vrijheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten