20 - Zijn teleurstelling


Ik heb hem de foto's doorgestuurd van mijn kont, die hij gemaakt heeft na de sessie, en dan foto's van de dag erna. Wat een kleurenpallet vertoonde mijn kont. Blauw, purper, rood. Een waar kunstwerk.
Voor mij zag het er behoorlijk vol uit, maar hij is teleurgesteld!
Via skype vroeg ik gister om feedback,
vandaag kreeg ik per sms reactie: "Ik ben teleurgesteld... ;-( "
"Euh? Waarom dat?" vraag ik hem.
"Ik had veel grotere, veel mooiere plekken verwacht!!"
Ik schiet in de lach na het lezen van de reactie. Tegelijk slik ik iets weg.
"Ik ben al aan het denken hoe dat op te lossen volgende keer."
Hm, er komt een volgende keer? Natuurlijk ben ik daar super tevreden voor. Maar ik tracht eveneens realistisch te blijven. Ik weet perfect wat hij mij wil en kan bieden. Of dat een lang leven beschoren is? Dat is nog maar de vraag...
"Is jouw keukentafel stevig genoeg om je op te binden?", vraagt hij verder.
Chorda... flitst door mijn hoofd. Mooie ervaringen met Chorda, op mijn keukentafel... Zou er zich een herhaling voordoen? Of een vervolg?
Ik heb D in gedachten al 'gemeten' met Chorda. Ja, er zijn vergelijkbare punten. Al staat D iets verder in enkele ervaringen.
Zelfs gister had ik het erover met iemand. Iemand vroeg me of ik onder zijn leiding naaldenspel wou doen. Ik kan niet oordelen op een chatcontact. Dus ik moest hem het antwoord schuldig blijven.
Ietwat afkerig van naalden, weet ik wel onder wie zijn leiding ik het zou toelaten.
Terug naar mijn kont... "Ik krijg dat niet goed op foto van mezelf. Maar allee, als jij dat te min vindt..." reageer ik nog.
Voor de spiegel geeft het nu eenmaal een ander beeld dan op foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten